Widok

...

Odradzam najgorszy operator jaki moze byc przez zwarcie w ich skrzynce spalili mi tv po zgloszeniu tego dostalem pismo ze w ciagu 30 dni dostane odpowiedz po 60 dniach zadzwonilem nic nie wiedzieli o tej sprawie po 7 dniach dostalem pismo ze mam sam dac do serwisu tv i maja ocenic czy to usterka przez nich sprawe kieruje do sadu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moja ocena
Jarsat kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Prosimy o nadesłanie maila na adres bok@jarsat.pl, aby uzyskać wszelkie wyjaśnienia w tej kwestii.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Ten Pan już się zgłaszał. Proszę czytać ze zrozumiem i nie odpowiedać każdemu na zasadzie "kopiuj-wklej".
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam co mam pisac na e maila ???? moja zona zglaszala to wsszystko macie nas za idiotów ???? ponad 60 dni czekania i zero odpowiedzi i pewnie do tej pory by nie bylo gdybym nie dzwonil w tej sprawie najpierw czekanie az ktos laskawie odbierze telefony a koszty rozmów z Norwegii nie sa tanie gdybyscie byli profesjonalistami to sami byscie sie odezwali po 30 dniach i dodam jeszcze ze jak byl wasz technik to ja mu musialem podpowiadac co ma robic bo zielonego pojecia nie mial jak sie zabrac za to co sie stalo i prosze nie robic z kogos durnia bo akurat mam zawod elektronika samochodowego i mam pewne pojecie w tych kwestiach i z samej przyjemnosci jak tylko bede w pl to tego nie zostawie tak tylko spotkamy sie w sadzie i nie chodzi tu o tv tylko o traktowanie klientów w miare dobry sposob a nie jak tylko zrobi sie przelew dzien pozniej z oplatami to juz jest wiadomosc ze sa opoznienia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Aby odnieść się do opisanej sytuacji, prosimy o skierowanie zgłoszenia na dedykowany adres mailowy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry