(...) obsluga posprzedazowa na poziomie 0
(...)
Wydalismy u nich z zona 60 tys na gresy, kafle i akcesoria lazienkowe. Wszystko bylo ladnie, pieknie zanim nie skasowali pieniedzy. Wtedy zaczely sie problemy. Kafle do salonu jak sie...
rozwiń
(...)
Wydalismy u nich z zona 60 tys na gresy, kafle i akcesoria lazienkowe. Wszystko bylo ladnie, pieknie zanim nie skasowali pieniedzy. Wtedy zaczely sie problemy. Kafle do salonu jak sie okazalo przyszly w dwoch odcieniach. Dalo sie to stwierdzic dopiero po ich polozeniu. Oczywiscie reklamacja odrzucona. Powod - nie mozna zareklamowac kafli polozonych. Z lazienkowymi tez przeboje. Dwa rozne zabarwienia kafli, pozniej cala niekonczaca sie procedura, zeby sprowadzic wlasciwe (tu na szczescie roznica byla stwierdzona przed polozeniem).
(...) Wszyscy milutcy na etapie przyjmowania zamowienia. W razie problemow nie odbieraja telefonow i nie odpisuja na maile.
Poza tym technika - damy ci rabat jak tylko kupisz. I czlowiek sie na rabat lapie, a rabat jest od wyzszej ceny niz u konkurencji i po prostu zostaje sie naciagnietym. Nie wspomne, ze kupujac towar za 60 tys chyba moge sie spodziewac gratis transportu?
Zadziwiajace jest to, ze przeciez przy takim podejsciu nie maja szans na powroty klientow. Ani ja, ani nikt z moich znajomych nic przeciez w Dago nie kupi. Sami strzelaja sobie w stope.
zobacz wątek