Odpowiadasz na:

Podpisuję się rękami i nogami pod poniższymi opiniami!

Niestety miałam tą wątpliwą przyjemność korzystania z usług tejże przychodni. Potrzebowałam jak najszybszej porady laryngologicznej w związku z (jak się później okazało) zapaleniem ucha. Pani... rozwiń

Niestety miałam tą wątpliwą przyjemność korzystania z usług tejże przychodni. Potrzebowałam jak najszybszej porady laryngologicznej w związku z (jak się później okazało) zapaleniem ucha. Pani doktor (lek. med. E. Mikołajczak - Garu), która powinna się zjawić punkt 9 - kazała na siebie czekać aż 40 min - przy czym w recepcji poinformowano mnie, że spóźni się tylko kilka minut. Nie było żadnego przepraszam za spóźnienie tylko spacerek wzdłuż korytarza z niewyraźnym "dzień dobry". Stosunek do pacjenta bardzo oficjalny, a czasem wręcz niemiły. Antybiotyk dostałam jak można się spodziewać za 100% cenę.
Jest mi bardzo przykro, że za takie pieniądze - 90 zł za wizytę - dostaje taką nieprofesjonalną usługę. Prywatna placówka powinna trzymać jakiś poziom, w końcu za to płacimy nie małe pieniądze. Na szczęście w Gdyni jest większy wybór takich miejsc i wiem, że następnym razem wybiorę się gdzie indziej.

zobacz wątek
11 lat temu
~Hanna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry