Odpowiadasz na:

tragedia

Jakość obsługi wprost tragiczna. Kolejki kilometrowe jak sie pojedzie na miejsce, ślamazarne panie nie znające się na obsłudze komputera (który podobno się wieszał ciągle). Telefonów nie odbeirają.... rozwiń

Jakość obsługi wprost tragiczna. Kolejki kilometrowe jak sie pojedzie na miejsce, ślamazarne panie nie znające się na obsłudze komputera (który podobno się wieszał ciągle). Telefonów nie odbeirają. Naliczone zostały mi opłaty za dziedziczone mieszkanie i poprosiłam o faktury dokumentujące stan zaległości. 3 razy prosiłam i nic! A o pieniądze się ciągle upominali!
ALE uwaga - jest na nich sposób! Napisałam maila ze skargą i prośba o interwencje do Warszawy. 4 dni później poleconym przyszedł komplet faktur. Oczywiście bez żadnego dołączonego pisma, ale co chciałam to dostałam.

zobacz wątek
11 lat temu
~Ad..

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry