Odpowiadasz na:

"Nie przyjmujemy gości, nie mamy produktów" czy tak się traktuje klienta który u Państwa bywa?

Odwiedziłem knajpkę dzisiaj tj 21.04, trochę zgłodniałem wracając z seansu kinowego. To nie był mój pierwszy raz gdy wpadłem do Pomodoro - zaznaczam. Parę razy jadłem, jedzenie mi smakowało. Szok... rozwiń

Odwiedziłem knajpkę dzisiaj tj 21.04, trochę zgłodniałem wracając z seansu kinowego. To nie był mój pierwszy raz gdy wpadłem do Pomodoro - zaznaczam. Parę razy jadłem, jedzenie mi smakowało. Szok przeżyłem schodząc na dół - nie zdjąłem jeszcze stopy z ostatniego schodka gdy na wstępie miła pani obsługująca uraczyła mnie uroczym tekstem "Nie przyjmujemy klientów. Nie mamy produktów no chyba że chce Pan czekać 2 godziny". Brawo. Poczułem się jak intruz. Restauracja która WYGANIA KLIENTÓW - zapewniam że w tym przypadku BARDZO SKUTECZNIE bo więcej tam już nie pójdę. Na przyszłość polecam bardziej się przygotować, zwłaszcza że mieliście tylko parę pozycji "za pół ceny". Może chciałem zakupić coś innego?

zobacz wątek
11 lat temu
~Bartek

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry