Odpowiadasz na:

Proszę o poprawę

Jestem stałą klientką tej korporacji. Niestety jakość usług drastycznie spadła. Obecnie szukam innej korporacji. Stare samochody, brudne i śmierdzące samochody, a w nich starzy i źle jeżdżący... rozwiń

Jestem stałą klientką tej korporacji. Niestety jakość usług drastycznie spadła. Obecnie szukam innej korporacji. Stare samochody, brudne i śmierdzące samochody, a w nich starzy i źle jeżdżący kierowcy. Co raz częściej czekam na taksówkę ponad 15 min poza godzinami szczytu. A i nagminna nieznajomość ulic, jakby po stronie klienta leżała orientacja w terenie. Szkoda! Ceny świetne, brawo za bezstrefową jazdę, ale wolę troszkę więcej zapłacić i jechać w godnych warunkach. Nie o wszystkim decyduje niska cena. Panie Prezesie słyszałam, że nie wiel interesuje Pana krytyka i opinie klientów, ale jak klienci wydający po parę tysięcy złotych na taksówki i odradzający innym dobrym klientom jeżdżenia odejdą, to zapewniam, że będzie krucho z interesem. Dobrze że firma sie rozrasta, ale nie kosztem jakości usług. Z tego co słyszałam to już sporo osób się przeniosło. Mam nadzieje, ze wkrótce znikną te trupy i pojawią się dobre autka.

zobacz wątek
10 lat temu
~Magda

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry