Odpowiadasz na:

aqwal - opinia

nauczcie sie walczyc z dostawcami, nie maile i tel a listy polecone, to jedyny skuteczny sposob. Wszelkie reklamacje list polecony, wszelkie awarie list polecony. Prawo polskie daje duze mozliwosci... rozwiń

nauczcie sie walczyc z dostawcami, nie maile i tel a listy polecone, to jedyny skuteczny sposob. Wszelkie reklamacje list polecony, wszelkie awarie list polecony. Prawo polskie daje duze mozliwosci tylko trzeba umiec je wykozystac. Jak dzwonisz wysylasz maile oni moga nic nie robic, bo nigdy nie udowodnisz o co prosiles. Za kazdy dzien braku internetu nalezy ci sie odszkodowanie w wysokosci 1/15 ceny za kazdy dzien braku neta, albo nie dotrzymania umowy. Jesli masz podwyzke bez informacji tez skladaj reklamacje na pismie. Firma ma obowiazek w 30 dni odpowiedziec jesli nie odpowie reklamacja uwzgledniona. Z zasady firmy po otrzymaniu listu przystepuja szybko do dzialania oni znaja prawo i nie chca strat, jak dzwonisz to wiedza ze nie musza sie spieszyc bo nic nie straca. Jest to jedyna droga do walki z dostawcami uslug medialnych i w 99% sie sprawdza. Wasze nazwisko umieszcza sie na liscie priorytetow i dba sie o was bo nie chce sie placic

zobacz wątek
10 lat temu
~aqwal

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry