Odpowiadasz na:

Ocena internetu i próba zgłoszenia telefonicznego problemu

Niech ktoś z zarządu firmy spróbuje jakąkolwiek sprawę załatwić za pomocą telefonu - horror, tylko naciąganie na koszty.
Częste i niespodziewane braki z połączeniem internetowym np.... rozwiń

Niech ktoś z zarządu firmy spróbuje jakąkolwiek sprawę załatwić za pomocą telefonu - horror, tylko naciąganie na koszty.
Częste i niespodziewane braki z połączeniem internetowym np. 05-09-2013 brak połączenia od 5 do 11:20 i to jest co 2, 3 dni to samo,
na pewno nie będę już nigdy korzystał z waszych usług, nie mogę doczekać się końca umowy z wami. To jest duży mój błąd ,że podpisałem z wami umowę nigdy więcej takiego operatora. ( Moja praca nie toleruje braku połączenia ).

zobacz wątek
10 lat temu
~Andrzej

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry