Odpowiadasz na:

Tragiczna obsługa klienta

Umówiłem się na konkretną godzinę do ich serwisu na regulację świateł. Kiepsko zorganizowane przyjęcie samochodu przez co stałem w kolejce 10 min, bo Pan poszedł akurat coś sprawdzić. Oddałem... rozwiń

Umówiłem się na konkretną godzinę do ich serwisu na regulację świateł. Kiepsko zorganizowane przyjęcie samochodu przez co stałem w kolejce 10 min, bo Pan poszedł akurat coś sprawdzić. Oddałem kluczyki i poprosiłem żeby mnie poinformowali jak będzie zrobione. Po 30 min., jak poszedłem sprawdzić czemu to trwa 20 min. dłużej niż powinno, okazało się że nawet samochodu nie ruszyli. Dopiero po interwencji ktoś się łaskawie ruszył. Żeby zapłacić za usługę trzeba dodatkowo swoje odstać w kolejce do kasy, która jest wspólna dla serwisu i sklepu - kolejne 10 min! W sumie na głupią regulację świateł straciłem godzinę, a smród opon z poczekalni/sklepu czułem jeszcze przez kolejne pół godziny. Ceny i wybór w sklepie też słabe.

zobacz wątek
10 lat temu
~Robert

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry