Odpowiadasz na:

Jakość obsługi i wyeksploatowane wyposażenie.

Początek wizyty w kinie zaczął się nie najlepiej, pani kasjerka była nie uprzejma i pominęła rodzaj biletu, kiedy zorientowaliśmy się, że coś jest nie tak wówczas poinformowaliśmy panią kasjerkę o... rozwiń

Początek wizyty w kinie zaczął się nie najlepiej, pani kasjerka była nie uprzejma i pominęła rodzaj biletu, kiedy zorientowaliśmy się, że coś jest nie tak wówczas poinformowaliśmy panią kasjerkę o zaistniałej pomyłce. Sytuacja ta przerosła tą panią i musiała zasięgnąć porady koleżanki. Po wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji, owa pani zwlekała z oddaniem nam gotówki. Kolejną przeszkodą okazał się pan bileter, który wnikliwie lustrował nasze legitymacje studenckie (poczuliśmy się jak oszuści). Zażenowani całą tą sytuacją udaliśmy się do toalety, gdzie spotkało nas kolejne rozczarowanie. Powodem tym był brak podstawowych środków higieny i wizyta trwała przez to o wiele dłużej. Nie podobały nam się także zużyte, wytarte, stare kanapy w holu (kino z taką renomą powinno zainwestować w nowe). Zdegustowani powyżej opisanymi zdarzeniami, spuściliśmy wzrok i oczom naszym ukazała się umorusana podłoga. Cała reszta była ok. Mamy nadzieję, że obsługa weźmie sobie te uwagi do serca i postara się poprawić komfort.

zobacz wątek
10 lat temu
~Gość

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry