Odpowiadasz na:

Ignorancja,Niekompetencja

W tym sklepie klient traktowany jest jak zło konieczne .Chcieliśmy z mężem zakupić kino domowe,pan z obsługi najpierw kazał nam przynieść swój nośnik ok a następnie stwierdził że głośniki są... rozwiń

W tym sklepie klient traktowany jest jak zło konieczne .Chcieliśmy z mężem zakupić kino domowe,pan z obsługi najpierw kazał nam przynieść swój nośnik ok a następnie stwierdził że głośniki są niepodłączone i musiałby przynieść kable a to mu się nie opłaca bo za 2godz zamykają sklep !!!! a dodam że sprzęt kosztował prawie 6000zł ;/ chociaż nie o cenę tu chodzi bo równie dobrze mogłabym kupić mp3 za 100zł i też mam prawo sprawdzić sprzęt .ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!!!

zobacz wątek
10 lat temu
~Anika

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry