Odpowiadasz na:

Nie mam zastrzeżeń

Dobra oferta programowa (każdy znajdzie coś dla siebie) i bezawaryjność - na 7 lat korzystania z usług UPC tylko 2 razy musiałam wzywać serwis: raz dekoder "dokonał żywota" i trzeba go było... rozwiń

Dobra oferta programowa (każdy znajdzie coś dla siebie) i bezawaryjność - na 7 lat korzystania z usług UPC tylko 2 razy musiałam wzywać serwis: raz dekoder "dokonał żywota" i trzeba go było wymienić na nowy, raz była awaria w całym bloku. W obydwu przypadkach na infolinię dodzwoniłam się w miarę szybko a serwis pojawił się na drugi dzień po zgłoszeniu. Tylko ceny mogłyby być trochę niższe ;)
Czytając opinie poniżej odnoszę wrażenie, że problemy z UPC mają jedynie ci, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem umów i regulaminów.

zobacz wątek
10 lat temu
~cyt

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry