Odpowiadasz na:

Obsługa miła, ale czas oczekiwania na wizytę do lekarza i na badania budzi wiele zastrzeżeńń

Obsługa miła i kompetentna, ale czas oczekiwania na wizytę do lekarza, a także na wykonanie poszczególne badania np. na usg. zbył długi. Przyczyn należy szukać nie w rejestracji, ale w... rozwiń

Obsługa miła i kompetentna, ale czas oczekiwania na wizytę do lekarza, a także na wykonanie poszczególne badania np. na usg. zbył długi. Przyczyn należy szukać nie w rejestracji, ale w niewłaściwym zarządzaniu przychodnią. Pacjentami Przychodni na Gdyńskiej są przede wszystkim osoby starsze, które z uwagi na wiek maja więcej schorzeń i częściej korzystają z opieki zdrowotnej niż np. pacjenci z Przychodni na Świętokrzyskiej, gdzie większość pacjentów to ludzie młodzi w wieku produkcyjny, którzy rzadziej chorują i rzadziej korzystają z opieki zdrowotnej ze względu na wiek. Ostatni korzystałam z usług przychodni na Świętokrzyskiej, gdyż termin wykonania tego samego badania był o miesiąc wcześniejszy niż w Przychodni na Gdyńskiej. Moja sugestia w stosunku do Dyrekcji i osób decyzyjnych może należałoby z uwagi na duża liczbę osób starszych będących pacjentami przychodni na Gdyńskiej zwiększyć limity na poszczególne badania diagnostycznie i zatrudnić więcej lekarzy rodzinnych, aby czas oczekiwania do lekarz i na badania nie był, aż tak długi jak obecnie.Samo narzekanie na panie z rejestracji nie jest rozwiązaniem, moim zdaniem problem tkwi w zarządzaniu przychodnią.

zobacz wątek
10 lat temu
~pacjent

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry