Odpowiadasz na:

Fatalna obsługa

Do naleśnikarni wybrałam się po zajęciach wraz z koleżankami i wszystko byłoby dobrze, gdyby nie obsługa. Kelnerka dostawiła krzesło do naszego stolika, bez wcześniejszego powiadomienia o tym, a... rozwiń

Do naleśnikarni wybrałam się po zajęciach wraz z koleżankami i wszystko byłoby dobrze, gdyby nie obsługa. Kelnerka dostawiła krzesło do naszego stolika, bez wcześniejszego powiadomienia o tym, a nie prosiłyśmy o dodatkowe miejsce. Z tupetem przerwała nam posiłek.
Pod koniec posiłku poprosiłyśmy o rachunek. Powiadamiając, że chcemy zapłacić każda osobno kartą zaczęła się niemiła atmosfera. Kelnerka stwierdziła, że powinnyśmy poinformować ją o tym wcześniej, że chcemy dwa rachunki, a nie jeden, gdyż to klient o tym powiadamia na początku złożonego zamówienia i przez nasze zachowanie może mieć później problemy w pracy.

zobacz wątek
10 lat temu
~Studentka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry