Odpowiadasz na:

Fatalny cennik przyjęty na czas wakacji

Byliśmy wraz z dwuletnim synkiem kilkukrotnymi gośćmi na ww placu zabaw, było drogo, ale synek się cieszył, czyli było warto.
Odwiedziliśmy ponownie plac zabaw tydzień temu i okazało się, że... rozwiń

Byliśmy wraz z dwuletnim synkiem kilkukrotnymi gośćmi na ww placu zabaw, było drogo, ale synek się cieszył, czyli było warto.
Odwiedziliśmy ponownie plac zabaw tydzień temu i okazało się, że musimy zapłacić za godzinę pobytu 40 zł , to już było nie do przyjęcia.
Pani menadżer poinformowała nas, że jest to też opłata za pobyt 3 godzinny i przyjęta została na okres wakacji. Nie chciała jednak zrozumieć, że chłopiec w wieku dwóch lat niekoniecznie wytrzyma 3 godziny. Czyli płacimy za 3 godziny, albo "spadamy".
Próbując zaprotestować przeciw takim rozwiązaniom cenowym, opuściliśmy Loopys World, próbując dodzwonić się do centrali- nic z tego, to niemożliwe. Napisałem e-maila, niestety ta droga kontaktu jest również ślepą ( odpowiedzi nie otrzymaliśmy).
Kontaktowałem się w dosyć prostej sprawie i nie udało się, a gdyby sprawa była bardzo poważna, jak dotrzeć do zarządu, jak ich zmusić do szanowania każdego klienta?

zobacz wątek
9 lat temu
~Tomasz

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry