Odpowiadasz na:

Porażka

Kupiłam tam pralkę dokładnie w niedzielę 28.09 i sfinansowałam również jej transport. Na następny dzień otrzymałam dostawę pralki rzekomo od producenta, która po rozpakowana przez dostawców okazała... rozwiń

Kupiłam tam pralkę dokładnie w niedzielę 28.09 i sfinansowałam również jej transport. Na następny dzień otrzymałam dostawę pralki rzekomo od producenta, która po rozpakowana przez dostawców okazała się nie mieć panelu sterującego. Oczywiście dostawę od razu zwróciłam i tu zaczęły się kpiny, jakich jeszcze w życiu nie widziałam w żadnym renomowanym sklepie. Panowie zostawili bałagan po rozpakowanym sprzęcie, nie mieli taśmy, aby z powrotem zabezpieczyć styropianem, więc z grzeczności otrzymali ją ode mnie. Następnie kontakt z infolinią, która przełączała mnie trzykrotnie do osoby, której zadaniem było przekazanie informacji, że w trosce o jakość usług to ze mną skontaktują się w związku z ustaleniem terminu dostawy. Nic takiego się nie stało; na następny dzień wróciłam do Galerii Bałtyckiej gdzie sam Pan kierownik działu nieskrępowany stwierdził, że mam dzwonić na inny nr i dowiadywać się, czy już przyjechała pralka w dostawie czy też nie, bo miała planowo być najdalej za 2 dni. Nikt nie odbierał długi czas; ostatecznie miła Pani poinformowała mnie, że jednak pralka będzie za tydzień najszybciej. Wówczas niezwłocznie pojechałam żądać zwrotu kwoty i ruszyć do konkurencji (ponad tydz

zobacz wątek
9 lat temu
~Karolina

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry