Odpowiadasz na:

Odradzam. Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałem.

Beznadziejna firma, obsługa klienta i brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym.
Wyłączyli po miesiącu większość kanałów, zgłoszenie przyjęte - usterka szybko zdiagnozowana, lecz do chwili... rozwiń

Beznadziejna firma, obsługa klienta i brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym.
Wyłączyli po miesiącu większość kanałów, zgłoszenie przyjęte - usterka szybko zdiagnozowana, lecz do chwili obecnej (od przeszło tygodnia) nikt nie jest w stanie ruszyć się by zmienić dane w systemie.
Klient może: zgłosić sprawę na infolinię, która jest w Gdyni lub w Tarnowskich górach, zaś konsultant jedyny kontakt z innymi komórkami ma poprzez mail.
Nigdy nie otrzymacie numeru do kogoś wyżej niż konsultant, do biura lokalnego nie dodzwonicie się bo nie ma takiej możliwości dla zwykłego abonenta. Jedyne to to iść do biura w Gdańsku i czekać w długiej kolejce i nie mieć pewności, że zostanie coś w najbliższym czasie naprawione, gdyż zapis umowy nie ma sprecyzowanego czasu na usunięcie usterki. Jednym słowem totalna żenada.

zobacz wątek
9 lat temu
~costa1010

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry