Odpowiadasz na:

fatalne podejście do obsługi posprzedażowej

OPINIA ZAWIERA SUCHE FAKTY
Rower marki Scott zakupiony w sklepie Wysepka.
Przejechane w sezonie jakieś 300 km.
Na zimę przeprowadzony serwis w wysepce.

Pierwsza jazda... rozwiń

OPINIA ZAWIERA SUCHE FAKTY
Rower marki Scott zakupiony w sklepie Wysepka.
Przejechane w sezonie jakieś 300 km.
Na zimę przeprowadzony serwis w wysepce.

Pierwsza jazda w 2015 - pęka mocowanie przerzutki, przy podjeździe pod górę. Prawdopodobnie źle wyregulowane przerzutki spowodowały zahaczenie mechanizmu o szprychy i ułamanie uchwytu.

Sklep oferuje darmową wymianę i regulacje, trzeba zapłacić za części (uchwyt i łańcuch). Zgadzam się i płacę.

Odbiór roweru
Z pytaniem "czy z rowerem poza przerzutkami wszystko w porządku"
Odpowiedź: nic więcej nie sprawdzali bo nie zleciłem przeglądu.

Wyjazd rowerem na trasę: koło rusza się na boki (widać to gołym okiem) . Do tego przez powyższe tarcza tylnego hamulca obciera stale o klocki.Niezbędne jest centrowanie.
Nie da się jeździć. Grozi uszkodzeniem innych części i niepotrzebnymi kosztami.

OK. Rozumiem, nie zapłaciłeś nie mają obowiązku nic robić.
ALE
czy w takiej sytuacji EKSPERT W SERWISIE widzący takie dodatkowe uszkodzenia nie powinien choćby poinformować, że należałoby wykonać dodatkową PŁATNĄ naprawę.

MOIM ZDANIEM POWINIEN.
Nie robi tego, jego sprawa.

Ja oceniam taką obsługę na OCENĘ NIEDOSTATECZNĄ.
NIE POLECAM. NAWET ODRADZAM.

zobacz wątek
9 lat temu
~tramp82@interia.pl

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry