Odpowiadasz na:

Dzień dziecka

Wybraliśmy się dziś z córką na seans do Multikina. Zastaliśmy nie miłą obsługę, zamknięte kasy główne, bilety kupowaliśmy w kasach z popcornem, co trwało znacznie dłużej i spora kolejka się... rozwiń

Wybraliśmy się dziś z córką na seans do Multikina. Zastaliśmy nie miłą obsługę, zamknięte kasy główne, bilety kupowaliśmy w kasach z popcornem, co trwało znacznie dłużej i spora kolejka się ustawiała. Potem jedna Pani biegająca miedzy wszystkimi bramkami wpuszczała do sal twierdząc, że nigdy w poniedziałek nie ma tyle ludzi. Kino w ogóle nie przygotowane na dzień dziecka. po prostu WSTYD! Na koniec jeszcze rozczarowanie opłatą parkingową w wysokości 9zł, a jest napisane, że klienci kina 3zł, odesłano mnie do budki parkongowego, gdzie dowiedziałam się ,że obsługa powinna nabijać zniżki dla klientów w momęcie zakupu biletów na seans, o czym nikt nas nie informował, nie ma też takiej informacji na bilecie parkingowym. Pozostało nam napisać skargę do zarządcy parkingu, bo obsługa w kasach kina poinformowała nas, że nie zajmuje się tą sprawą. Teraz już rozumiem, dlaczego prezd kinem jest taki pusty parking mimo wielu klientów. Przykre, bo miało być tak miło, ale widać, że wiele się zmieniło na niekorzyść w Multikinie i raczej nie można spędzić miło czasu borykając się przy okazji z tyloma niedogodnościami.

zobacz wątek
8 lat temu
~Anna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry