Odpowiadasz na:

nie nie nie

Wielkie rozczarowanie, do sushi przekonałam się stosunkowo niedawno, znajomi zakupili dla nas groupon na wspólne wyjście, aby przedstawić nam jak najwięcej smaków i wariacji na temat sushi, jeśli... rozwiń

Wielkie rozczarowanie, do sushi przekonałam się stosunkowo niedawno, znajomi zakupili dla nas groupon na wspólne wyjście, aby przedstawić nam jak najwięcej smaków i wariacji na temat sushi, jeśli chodzi o menu to faktycznie było dość bogate, a mimo to to nasza pierwsza i i OSTATNIA wizyta w Domu Sushi w Sopocie:
PAN SUSHIMASTER pracuje za karę, miał minę zblazowaną i zmęczoną życiem, nic nie zaproponował, nie polecił, nie doradził, zero! Nie jesteśmy specjalistamii więc przy naszym zamówieniu zamiast coś doradzić, Pan patrzył na nas z pogardą, mając wypisane na twarzy "frajerzy z grouponem niech spier....", mimo, że ruch nie był duży. Pani kelnerka zamiast upewnić się, że mamy co pić stała pod ścianą i rozmawiała z koleżanką o stanie końcówek swoich włosów. Nikt nie zapytał, czy nam smakowało, prosiliśmy o ostrzej doprawione danie, było łagodne i nikt przy kolejnym zamówieniu nie zapytał, czy było ok. Pan był zbyt zajęty strojeniem minek. Bez groupona zapłacilibyśmy ponad 450 zł, a wyszliśmy wściekli i zawiedzeni. Gdyby było ok pewnie stalibyśmy się nowymi klientami, widać Państwu nie zależy, pójdziemy gdzie indziej. Na napiwek, nawet najmniejszy, Państwo nie zasłużyli..

zobacz wątek
8 lat temu
~zawiedziona

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry