Odpowiadasz na:

Długi czas oczekiwania, ograniczony kontakt

Mija ponad tydzień od złożenia zamówienia w aptece internetowej gemini, a status zamówienia jest od pierwszego dnia "w trakcie realizacji". Po sprawdzeniu regulaminu dowiedziałam się, że apteka ma... rozwiń

Mija ponad tydzień od złożenia zamówienia w aptece internetowej gemini, a status zamówienia jest od pierwszego dnia "w trakcie realizacji". Po sprawdzeniu regulaminu dowiedziałam się, że apteka ma zapisane widełki czasowej 10 dni na realizację (nie licząc dni wolnych), czyli 14 dni! dwa tygodnie! Zlecenie oczywiście przymusowo opłacone z góry, wybrana opcja odbioru osobistego (nie marnują więc czasu na wysyłkę do klienta). Próby telefonicznego kontaktu kończą się fiaskiem, gdyż w słuchawce rozbrzmiewa głos automatycznej sekretarki :"Jesteś rozmówcą numer 23 w oczekiwaniu na konsultanta. Dziękujemy za cierpliwość ". Nie jestem się w stanie dowiedzieć kiedy moje zamówienie będzie zrealizowane. To jest apteka, a nie sklep z ciuchami, których zakup mogę sobie odłożyć na przyszły miesiąc! Czas realizacji jest niezwykle istotne w takich miejscach. Obecnie jestem bez produktu z zainwestowanymi pieniędzmi. Muszę wyłożyć kolejne, by w zwykłej stacjonarnej aptece kupić produkt, który jest mi potrzebny. Nie polecam! I ku przestrodze piszę, by w tej aptece nie zamawiały osoby, którym zależy na szybkim czasie realizacji.

zobacz wątek
8 lat temu
~Katarzyna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry