Odpowiadasz na:

Brak szacunku dla klienta

Jak dotąd byłam bardzo zadowolona z obsługi i szybkości realizacji zamówień. Jednak ostatnio złożyłam zamówienie na które czekam już od ośmiu dni. Przy składaniu zamówienia otrzymałam informację,... rozwiń

Jak dotąd byłam bardzo zadowolona z obsługi i szybkości realizacji zamówień. Jednak ostatnio złożyłam zamówienie na które czekam już od ośmiu dni. Przy składaniu zamówienia otrzymałam informację, że realizacja zamówienia potrwa 72 godziny +jeden dzień dostawy. Po tym czasie nie dotarło do mnie ani zamówienie ani żadna informacja o opóźnieniu. Gdybym sama nie dzwoniła i nie dopytywała się o zamówienie to do tej pory nic bym nie wiedziała na temat mojego zamówienia i jego duuużego opóźnienia! Zdecydowanie JUŻ nie polecam tej apteki i z pewnością nie złożę tam więcej zamówienia. Bo klienta trzeba szanować! I jeżeli ma się problem z realizacją zamówienia w wyznaczonym czasie to wypadałoby klienta poinformować o opóźnieniu.

zobacz wątek
8 lat temu
~Zawiedziona kkientka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry