Odpowiadasz na:

Załatwianie reklamacji

Obsługa klienta bardzo dobra do momentu podpisania umowy, potem znacząco obniża poziom. Załatwianie reklamacji u Inpro to jak wołanie na puszczy. Najczęściej zgłoszenie reklamacyjne jest jedynie... rozwiń

Obsługa klienta bardzo dobra do momentu podpisania umowy, potem znacząco obniża poziom. Załatwianie reklamacji u Inpro to jak wołanie na puszczy. Najczęściej zgłoszenie reklamacyjne jest jedynie rejestrowane pod danym numerem, natomiast później cisza. Odpowiedzi żadnej, działań w tym kierunku deweloper zdaje się nie podejmować.
Budynki oceniłbym na 3, może 3+, zdarzają się rozwiązania bardzo dobre, sąsiadujące z wręcz zaskakująco nieprzemyślanymi i bezsensownymi. Wykończenia miejscami bardzo solidne, gdzie indziej byle jakie.

zobacz wątek
8 lat temu
~Jonasz

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry