Odpowiadasz na:

Obsługa poziom PRL

W całej swojej karierze degustatora restauracyjnego nie spotkałem się z tak pretensjonalnym i wyniosłym podejściem do klientów restauracji. Pani około 40 lat, z ciemnymi włosami i wątpliwą aparycją... rozwiń

W całej swojej karierze degustatora restauracyjnego nie spotkałem się z tak pretensjonalnym i wyniosłym podejściem do klientów restauracji. Pani około 40 lat, z ciemnymi włosami i wątpliwą aparycją wyraźnie ma w życiu wiele problemów i swoje frustracje przerzuca na klientów. Wyczuwalna niechęć do klientów, wyniosły ton i niska estetyka Pani kelnerki świadczy o bardzo niskim poziomie obsługi tego lokalu.
Ponadto ruganie klientów i pretensje do klientów nie pozostawiają komentarza. Bezwzględnie Pani kelnerce przydałby się nie tylko coaching z obsługi klienta ale także kilka solidnych lekcji dobrych manier. A szkoda bo jedzenie było na zupełnie przyzwoitym poziomie.
pozdrawiam

zobacz wątek
8 lat temu
~Adrian Marczak (Szczuru)

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry