Odpowiadasz na:

podziękowanie za rzetelną i miłą obsługę

Chciałabym w imieniu brata podziękować trzem Paniom, które miały dyżur w dniu 8 lipca 2016 r. do godz. 15. Dwie Panie obsługiwały 1 i 2 okienko od okna w dziale ewidencji ludności i mimo iż nie... rozwiń

Chciałabym w imieniu brata podziękować trzem Paniom, które miały dyżur w dniu 8 lipca 2016 r. do godz. 15. Dwie Panie obsługiwały 1 i 2 okienko od okna w dziale ewidencji ludności i mimo iż nie znalazły w komputerze nr PESEL brata, poinformowały szczegółowo, co zrobić by uzyskać ten numer. Dziękujemy. Zanim brat zrobił potrzebne do wniosku o dowód fotografie, było już późno i zabrakło numerków do okienek, gdzie składa się wnioski o wydanie dowodu. Nie było jeszcze godz. 15 i czekaliśmy z nadzieją, że w którymś okienku nas jeszcze przyjmą. Jako ostatniego petenta poprosiła brata Pani z okienka nr 31. Była już godzina 14.56. Ponieważ brat od 36 lat mieszka w Australii, złożenie wniosku było b. skomplikowane i trwało jeszcze wiele minut po 15. Jednak Pani z uśmiechem załatwiła sprawę do końca. BARDZO DZIĘKUJEMY!!!!

zobacz wątek
7 lat temu
~Teresa

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry