Odpowiadasz na:

Fantastyczna jakość w PRLowskej oprawie:)

Witam,
W DAGO wybrałem sporo sprzętu i muszę przyznać, że jakość sprzętu oraz asortyment jest świetny, cena wysoka ale zrozumiałe, że za jakość trzeba zapłacić. Zdecydowane zastrzeżenia mam... rozwiń

Witam,
W DAGO wybrałem sporo sprzętu i muszę przyznać, że jakość sprzętu oraz asortyment jest świetny, cena wysoka ale zrozumiałe, że za jakość trzeba zapłacić. Zdecydowane zastrzeżenia mam odnośnie obsługi przez Panie. Zaczęło się od tego że przy złożeniu zamówienia na prawie 80 tys, Pani policzyła mi, że będę musiał koszt transportu skrzyni ponieść (kilkaset złotych) - marketingowo słabe, a przy tych sumach - to kwota poniżej 0,5% zamówienia wręcza absurdalne ale ok.... i dyskusja że będzie jescze szukala klienta żeby to podzielić na pół... WOW! Później po wybraniu asortymentu, było to jedyne miejsce w Trójmieście gdzie trzeba było podjechać osobiście, a skorzystałem z usług wielu salonów z różnorakim sprzętem.... Przy braku czasu to ważne... i takiej sumie zamówienia to raczej nie jest podejście frontem do klienta... Finalnie, na prośbę o ponowne przesłanie faktury, której przyznaję zapomaniałem zapłacić, a ze względu na pobyt za granicą trudno mi było odczytać, zostałem poinformowany, że przecież nr mam?!? To chyba nic trudnego przesłać ponownie? Reasumując sprzęt fantastyczny, ceny dość wysokie ale pomoc dla klienta rodem z PRL... Jak się nie podoba to won:)

zobacz wątek
7 lat temu
~DM

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry