Odpowiadasz na:

To nie jest restauracja

Chyba w KOS zapomnieli, ze zeby klient wrocil to musi byc zadowolony. Kelnerki (cale 6 sztuk) stoi przy kasie i nie widzi ze klient wchodzi, przez pierwsze 10 minut zero zainteresowania. Jak juz... rozwiń

Chyba w KOS zapomnieli, ze zeby klient wrocil to musi byc zadowolony. Kelnerki (cale 6 sztuk) stoi przy kasie i nie widzi ze klient wchodzi, przez pierwsze 10 minut zero zainteresowania. Jak juz udalo nam sie zdobyc karte, kelnerka przyszla przetrzec stol stara szmata, nie znala cen drinkow (cos pomiedzy 18 a 20 zl to nie jest cena ani informacja!). Nie byla to moja pierwsza wizyta. Jedzenie odgrzewane w mikrofali albo tosterze, niedoprawione, jak przychodzi kilka osob, nie ma co liczyc zeby dostac posilek w tym samym czasie! Taka dobra rada dla wlasciciela (o ile ktos taki istnieje!) - zabierz te dziewczyny kelnerki ktorym placisz marne grosze do prawdziwej restauracji, niech zobacza jak wyglada obsluga klienta! Nie byla to moja pierwsza wizyta, ale na pewno ostatnia, no bo ile razy mozna dawac szanse?

zobacz wątek
7 lat temu
~Olka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry