Odpowiadasz na:

Obsługa klienta powypadkowego na bardzo niskim poziomie

Jestem bardzo rozczarowana, wręcz zbulwersowana sposobem prowadzenia mojej sprawy przez Ergo Hestię. Miałam kilka polis w tej firmie, ale po sytuacji kiedy jestem osobą poszkodowaną nigdy więcej... rozwiń

Jestem bardzo rozczarowana, wręcz zbulwersowana sposobem prowadzenia mojej sprawy przez Ergo Hestię. Miałam kilka polis w tej firmie, ale po sytuacji kiedy jestem osobą poszkodowaną nigdy więcej nic u nich nie ubezpieczę.
Nie polecam !

Dodatkowo cała sprawa prowadzona jest tylko i wyłącznie poprzez korespondencję email lub sms. Nie udostępniają telefonów do tzw. opiekunków szkody, a na infolinii odsyłają do formularza kontaktowego na stronie www. Paranoja. Nigdy więcej !

zobacz wątek
7 lat temu
~Rozczarowana

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry