Odpowiadasz na:

Usługi serwisowe

Oddałam deskę na całkowitą naprawę do serwisu Decatlona i jestem bardzo niezadowolona. Smarowanie zrobione niechlujnie, pozostały duże kawałki topionego wosku (parafiny) na powierzchni ślizgowej,... rozwiń

Oddałam deskę na całkowitą naprawę do serwisu Decatlona i jestem bardzo niezadowolona. Smarowanie zrobione niechlujnie, pozostały duże kawałki topionego wosku (parafiny) na powierzchni ślizgowej, natomiast niektóre dziury pozostały nie zasmarowane. Najgorsze jest to że, osoba naprawjająca wypełniła zadrapania czarnym smarem bez zgody klienta na to. Moim zdaniem wypadałoby najpierw zadzwonić i spytać się czy ja się na to zgadzam, a potem oszpecić deskę. Oczywiście czarne pasy wzdłuż powierzchni ślizgowej nie wpływają na jakość jazdy, ale kolory się nie zgadzają, a estetycznie deska jest zepsuta. W przypadku zamiaru sprzedaży deski stanowić to będzie problem. Prosiłam także o naprawę krawędzi z przodu. Zostało to dopisane do rachunku, ale nie zostało wykonane. Gdy zadzwoniłam w sprawie złożenia reklamacji (nie odebrałam deski osobiście, byłam pewna że profesjonaliści naprawią ją jak najlepiej) to jakiś facet mi powiedział "jestem tutaj na wymiane, nie mogę pomóc, proszę dzwonić za parę dni". Jestem kompletnie rozczarowana i nie polecam powierzać waszych ukochanych desek i nart Decatlonowi.

zobacz wątek
7 lat temu
~Julia P.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry