Odpowiadasz na:

Absurd, porazka, brak kompetencji

To juz nie pierwszy incydent zwiazany z ta firma. Nirma jest nieprzyjezdzanie na czas i problemy z kontaktem. Polityka firmy brzmi: zamowiles paczke to czekaj caly dzien i albo ja dostaniesz albo... rozwiń

To juz nie pierwszy incydent zwiazany z ta firma. Nirma jest nieprzyjezdzanie na czas i problemy z kontaktem. Polityka firmy brzmi: zamowiles paczke to czekaj caly dzien i albo ja dostaniesz albo nie.
Po otrzymaniu smsa z centali skonyaktowalam sie z kurierem, ktory okreslil sie,ze w przeciagu godziny bedzie. Minely prawie dwie godz (bez 10 min). Musialam polozyc dziecko spac wiec wyciszylam domofon na 10 min(doslownie).po czym ponownie go wlaczylam,ale kuriera nie bylo. Gdy wieczorem sprawdzilam co z moja paczka(juz jrstem przyzwyczajona,ze potrafia ja ptzyniesc mimo deklarowanych godzin nawet o 21:30, bo tak,bez slowa przepraszam), patrze, a moja przedylak zostala DORECZONA! Zaznacze,ze to byla przedylka za pobraniem. Dzwoniac do centrali mudialam sie tlumaczyc,ze nie jestem chora i nie mam problemow z pamiecia i faktycznie ani ja ani nikt z domownikow jej nie odebral, a kurier wyraznie robawiony sytuacja tlumaczyl,ze nie wie jak to sie stalo i to gdzie jest moja paczka ty cyt. "To dopiero dobre pytanie". Nadal nie wiem co bedzie dalej,ale to zenujace...
Calkowity brak profesjonalizmu i kultury. Brak mi slow.

zobacz wątek
7 lat temu
~Patrycja Czucha

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry