Odpowiadasz na:

Jak namieszają ze swojej winy, to klienci mają przechlapane.

Całkowicie niekompetentna obsługa. Przy cesji umowy namieszali ze swojej winy i zamiast przeprosić i naprawić natychmiast błąd wielokrotnie wysyłają do nowego abonenta bzdurne sms-y o rzekomym... rozwiń

Całkowicie niekompetentna obsługa. Przy cesji umowy namieszali ze swojej winy i zamiast przeprosić i naprawić natychmiast błąd wielokrotnie wysyłają do nowego abonenta bzdurne sms-y o rzekomym zamówieniu nowych usług z prośbą o potwierdzenie. Na korespondencję nie raczą odpowiedzieć (a minęło już 12 dni od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia), na infolinii czasem trafi się na kogoś kumatego (zazwyczaj niestety nie), kto przeprasza opowiadając że sprawa oczywiście będzie załatwiona i że to ich wyłączna wina - błąd techniczny, ale to nie przeszkadza wysyłać za chwilę kolejnych sms-ów. Pewnie liczą, że ktoś za nich naprawi ich zamieszanie i drugi raz nieopatrznie zamówi tę samą usługę, którą przeniesiono już w ramach cesji umowy   Bardzo duże rozczarowanie i bardzo nie polecam. Szkoda nerwów. Zamiast organizacji - pełen chaos. Póki nic się nie dzieje, jest OK, ale jak namieszają to już nie raczą tego odkręcić szybko i skutecznie. Duży niesmak.

zobacz wątek
7 lat temu
~wkurzony

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry