Najgorszy z możliwych przewoźników
Również i ja nie wytrzymałem "jakości" obsługi firmy DPD. Zdecydowanie zasługują na tytuł najbardziej fatalnego i oszukańczego przewoźnika.
3 przykłady, które na przestrzeni ostatnich m-cy...
rozwiń
Również i ja nie wytrzymałem "jakości" obsługi firmy DPD. Zdecydowanie zasługują na tytuł najbardziej fatalnego i oszukańczego przewoźnika.
3 przykłady, które na przestrzeni ostatnich m-cy mi się przytrafiły:
1. Obrysowane moje auto zaparkowane pod posesją przez przejeżdżającego kuriera DPD, który odjechał z miejsca zdarzenia (wiedząc, że zahaczył auto) udając że nic się nie stało.
Na szczęście dzięki szybkiej reakcji dotarliśmy do niego i ostatecznie , kiedy nie miał już możliwości odwrotu przyznał się do winy i załatwił kwestię naprawy blacharskiej z polisy OC.
2. Zamówiony kurier (już inny, bo tamtego pewnie zwolniono z pracy po powyższym zdarzeniu) nie podjechał pod adres z którego miał odebrać przesyłkę i skłamał w raporcie, że był, ale nikogo nie zastał. Jego pech polegał na tym, że odbiór był w siedzibie firmy, która funkcjonuje codziennie i zawsze ktoś jest obecny.
3. Samowolne zmienianie daty doręczenia paczek bez informowania.
W ostatni piątek 5-go maja czekałem na przesyłkę, którą miało dostarczyć DPD i przed południem był jeszcze status, że zostanie doręczona w tym dniu, po czym zmieniono datę na 8-go maja z komentarzem, że zostało to uzgodnione-kolejne kłamstwo DPD
zobacz wątek