Odpowiadasz na:

Bardzo nieuprzejmy kierowca szarego ford galaxy nr 51

Właśnie korzystałam z usług Państwa firmy - szary ford galaxy nr 51. Wracałam z długiej podróży pociągiem i zwykle (jeżdżę tak co 2 tyg) , żeby nie czekać po zmroku sama na dworcu w Oliwie,... rozwiń

Właśnie korzystałam z usług Państwa firmy - szary ford galaxy nr 51. Wracałam z długiej podróży pociągiem i zwykle (jeżdżę tak co 2 tyg) , żeby nie czekać po zmroku sama na dworcu w Oliwie, zamawiam taxi, gdy pociąg wyjeżdża ze stacji Gdańsk Główny. Dziś było tak samo. Gdy wsiadłam do taksówki, kierowca podniósł głos i zaczął wręcz krzyczeć, że on nie może tak długo czekać, bo wtedy nie zarabia (kierowca czekał na mnie max ok. 3 minuty). Że jest monitoring i nie ma co się bać stać samej na dworcu. Oczywiście wytłumaczyłam, że widocznie pociąg zatrzymał się chwilę dłużej na Wrzeszczu i przepraszam, ale to nie z mojej winy. Kierowca nadal odnosił się do mnie podniesionym głosem. Gdy powiedziałam, że nie życzę sobie podniesionego głosu i stresów na wieczór po meczącym dniu, kierowca stwierdził, że on też jest niezadowolony z tej sytuacji. Podnoszenie głosu na klienta, to brak szacunku do drugiej osoby i kultury. A praca z ludźmi wymaga również empatii. Do tej pory byłam zawsze zadowolona z Państwa usług-jednak w tej sytuacji stracili Państwo stałą klientkę (od 7 lat).

zobacz wątek
6 lat temu
~Była stała klientka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry