Odpowiadasz na:

Niesolidna firma

Drodzy Państwo,
Decydując się na usługi firmy Nowy Horyzont ,Pan Andrzej, chciałbym Państwa uświadomić na jakie ryzyko się Państwo decydujecie. Zakres usługi ,która została wykonana przez ww.... rozwiń

Drodzy Państwo,
Decydując się na usługi firmy Nowy Horyzont ,Pan Andrzej, chciałbym Państwa uświadomić na jakie ryzyko się Państwo decydujecie. Zakres usługi ,która została wykonana przez ww. firmę obejmowała wymianę starych podwójnych drzwi wejściowych na nowe.
1. Fachowiec z ww. firmy miał być w ustalonym z Panem Andrzejem terminie. Niestety nie dotarł. Dopiero po rozmowie telefonicznej i przypomnieniu tematu wykonania usługi, Pan Andrzej skojarzył fakt ,że taka usługa miała mieć miejsce.
2. Demontaż starych drzwi i wstawienie nowych nie obyło się bez szkód. Niestety pomimo rozmów z Panem Andrzejem, nie naprawiono szkód.
3. Drzwi zostały wstawione przez fachowca nieprawidłowo. Zamków, nie można było zamknąć poza 1. Pomiędzy drzwiami ,a framugą są duże szpary. Rozmowa z Panem Andrzejem nie przyniosła żadnych efektów. Do dnia dzisiejszego Pan Andrzej nie usunął usterek oraz nie odbiera już telefonów. Wizyta w punkcie ww. firmy w sklepie Tesco, również nie spowodowała usunięcia usterek.
4. Niestety umowa jest tak ułożona ,że prawie całą kwotę płaci się przed ostatecznym odbiorem wykonanej usługi.

Na koniec podsumowując. Szczerze nie polecam tej firmy!

zobacz wątek
6 lat temu
~Niezadowolony klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry