nowy wąteknowy wątek
Alli-tabletki odchudzajace
[Wesele bez ogłoszeń]

Dziewczyny, czy ktoras z was stosuje/stosowała tabletki alli ktore niedawno pojawily sie w aptekach? Nie chce ich stosowac, jestem tylko ciekawa, poniewaz mojej kolezanki Mama schudla na nich 7kg w kilka tygodni, a ja myslalam ze to jakis specyfik typu bio-cla. Tym bardziej dziwi mnie ze sa bez recepty:)

image
Re: Alli-tabletki odchudzajace

http://wiadomosci.onet.pl/1415126,242,1,alli_nadzieja_puszystych,kioskart.html

Re: Alli-tabletki odchudzajace

w kilka tygodni? to nie wiedzialam ze juz tak dlugo sa na rynku
ja wiem tylko ze sa koszmarnie drogie:)

Re: Alli-tabletki odchudzajace

wczesniej były dostepne w USA. u nas orlistat był chyba tylko na receptę.

Re: Alli-tabletki odchudzajace

W kilka tygodni bo jej Mama mieszka w Irlandii, moze tam byly szybciej? Wiem tylko tyle ze teraz zaczela drugie opakowanie:)

image
Re: Alli-tabletki odchudzajace

No tu w UK pojawily sie kilka miesiecy temu,chyba jakos na poczatku tego roku.Nie stosowalam jednak ale reklamuja to w tv ciagle

Re: Alli-tabletki odchudzajace

Przeczytałam w gazetce z apteki,ze stosując Alli trzeba wystrzegać się tłusciejszych potraw i w ogole stosowac ścislą dietę bo w przypadku pofolgowania sobie puszcza sie"oleiste bąki"!!Good luck!!

Re: Alli-tabletki odchudzajace

Działa to tak, że upośledza wchłanianie tłuszczów z jelit. Trzeba jechać na diecie niskotłuszczowej, bo w przeciwnym wypadku ma się biegunki. Dzięki wielkie - przyniesie to efekty, ale równie dobrze można jechać na środkach przeczyszczających i bawić w bulimię. Odchudzanie dla leniwych. Żadne odchudzanie nie przyniesie rezultatu jak się nie ćwiczy... Chciałam napisać, że odchudzanie bez ćwiczeń nie pomoże choćbyś się zesr...ał ale to nie prawda:P Biegunka pomoże schudnąć i sprawdzić na własnej skórze efekt jojo;p

Re: Alli-tabletki odchudzajace

Nie zgadzam sie z poprzedniczka,ze bez cwiczen zadne odchudzanie nie przyniesie rezultatu.Podstawa odchudzania jest dieta,cwiczenia moga tu jedynie dopomuc.

image



image
Re: Alli-tabletki odchudzajace

Dziewczyny nie dajcie sie nabrac na te tabletki...Mieszkam w stanach i Alli jest tutaj jak sie nie myle od ponad roku, ja osobiscie nie uzywalam, ale moje kolezanki owszem...efekt jo-jo byl u kazdej z nich i jeszcze wiecej przybraly na wadze !!
Zauwazylam ze wiekszosc takich magicznych tabletek pochodzi w Usa a uwierzcie mi tego tutaj w kazdym sklepie jest od zatrzesienia az sie nie dobrze robi i wszystkie tabletki obiecuja mega rezultaty....
Prawda jest taka ze w usa jest ogrom ludzi otylych wiec takie magic tabletki zaczely powstawac na potege bo amerykanie w nie wierza jak jedne nie zadzialaja ida po drugie i tak sie biznes kreci...nie ma zadnych magicznych tabletek odchudzajacyh ogolnie dostepnych w sklepach, to co jest naprawde dobre to albo na recepte u lekarza albo na czarnym rynku wsrod kulturystow.....

image
image
image[/u
Re: Alli-tabletki odchudzajace

lepiej kup sobie DVD z aerobikiem-moja kumpela też schudła 7kg w miesiąc, ale nie żrąc tablety a ćwicząc :)

Re: Alli-tabletki odchudzajace

Niedawno oglądałam w TV reportaż o Alli , który został wprowadzony na rynek francuski.Każdy kupuje z nadzieją , ze to "cudowny" lek , który w szybki sposób pomoże nam schudnąć.Ale okazało się , że w 50% (więc bardzo dużo) przypadków w krótkim czasie pojawiły się bardzo poważne skutki uboczne różnego typu często będące zagrożeniem dla życia.I rząd francuski myśli mimo, że lek nie jest długo w sprzedaży o wycofaniu tego leku z aptek!!!! Więc moim zdaniem nie warto ryzykować życia kupując te tabletki bo niewiadomo jak organizm zareaguje.Nie mówiąc o tym , że sa drogie...Sama mam trochę zbędnych kg ale bym nie zaryzykowała ...

Re: Alli-tabletki odchudzajace

polecam obejrzeć sobie "Requiem dla snu". Po takim filmie przechodzi ochota na tabletki :]

http://www.nawieszaczku.pl/
second hand z ubrankami dla dzieci i młodzieży - wygodne i szybkie zakupy w super cenach bez wychodzenia z domu
Re: Alli-tabletki odchudzajace

Ja nie wierze w takie specyfiki.I nie wierzę,że dieta jest najważniejsza.Schudłam 5 kilo w ciągu miesiąca ćwicząc intensywnie na siłowni i jedząc wszystko oprócz białego chleba i słodyczy...Teraz chudnę dalej...mam jeszcze do zbicia drugie 5 i koniec:):)

Re: Alli-tabletki odchudzajace

Zgadzam się z Tobą. Wydaje mi się, że jedyne w co warto inwestować to L-Karnityna. Jednak tylko i wyłącznie jeśli przy okazji bardzo dużo się ćwiczy. Mi schodzi w tygodniu na ćwiczeniach pewnie 6h i to chyba jeszcze ciut za mało na L karnitynę.

Re: Alli-tabletki odchudzajace

Czy bez ćwiczeń można schudnąć? Można, jasne, ale na samej diecie - wymęczasz organizm, ciało zaczyna wyglądać niefajnie - jest wielka różnica między tą samą wagą przy danym wzroście jeśli masz trochę mięśni i tej samej wadze jeśli ich nie masz. Patyczaki nie są ładne. Sama dieta, sprawia, że nie chce się robić nic, nawet na spacer wyjść. Ciągle zimno. Na pewno o takie rezultaty chodzi? Wisząca skóra i miesiące męki? Lepiej jeść ciut więcej ale wykluczając nadmiar węglowodanów i ćwiczyć. Same korzyści.

Re: Alli-tabletki odchudzajace

witam stosowałem te tabletki ALLI - stosowałem diete niskotłuszczowa i nic sie nie wdarzyło - nawet po miesiacu przytyłem 2kg tak wiec sa do niczego - powoduja tylko biegunke!!!! aby schudnąc trzeba duzo cwiczyc - zapomniec o żarciu - te ALLI to lipa szkoda kasy !!!!!

Re: Alli-tabletki odchudzajace

a ja ćwiczę, odżywiam się w miarę zdrowo a od jakiegoś czasu waga nie chciała drgnąć. Nie należę też do lufdzi otyłych (bo jak wspomniałam ćwiczę, jem rozsądnie), ale mam problemy z hormonami, które powodują, że tyję przy takim trybie życia i najpierw muszę uregulować, wiadomo, poziom hormonów, a potem znowy walczę na ćwiczeniach. Ale ciężko jest zgubić tłuszczyk lipidowy wynikający z zaburzeń hormonalnych, więc właśnie postawilam na alli i są efekty. Więc on działa.. ale trzeba zachować we wszysktim umiar, bo cudów nie ma. Nie da się stosować alli i jednocześnie objadać, leżąc i czekać na efekty. Albo na chwilę mieć słomiany zapał stosując Alli a po zakończeniu kuracji wrócić do starych nawyków czekając na kolejny CUD. To a propos koleżanek z USA;). A propos syna - nieszczęśnika. Jasne, jak po wyjściu z domu poszedł na hamburgera albo kilka, to miał taki efekt, że pampers się przydawał... Przecież jest opisane w ulotce, jak działa Alli. Sama zauważyłam, że jak przyjęłam coś tłuściejszego to tak to działa, bo tak ma działać. Więc czytać ze zrozumieniem droga mamo;). Pozdrawiam rozsądnych:)

Re: Alli-tabletki odchudzajace

jesli Alli Ci pomaga na tłuszczyk hormonalny to powodzenia haha,
na tłuszczyk horonalny pomaga tylko przywórcenie równowagi w hormonach, wieć:
albo masz tłuszczyk od jedzenia i Alli tylko cie przeczyszcza
albo schudłas tylko w wyniku ograniczania jedzenia

na stronie ministerstwa zdrowia byly dodatkowe ostrzezenia o skutkach ubocznych Alli , których nie ma na ulotce

niestety teraz sporo z tych ostrzeżen została zdjęta z netu, prawdopodobnie w wyniku dobrej motywacji pieniężnej :)

powiem wam tylko że raz rozwalone kiszki takim gównem, przez pare lat nie wrócą do normy, dodam też ze jednym z głownych problemów w tych ostrzezeniach było zapalenie trzustki (wystepowało dosc czesto) strasznie bolesna sprawa

Re: Alli-tabletki odchudzajace

a Ty umiesz czytać ze zrozumienie, chyba nie bardzo. Może przeczytaj dokładnie jeszcze raz wypowiedź do której się odnosisz a potem komentuj, ale mądrze.

Re: Alli-tabletki odchudzajace

przeczytałam i nadal twierdze to samo :)
Jesli sie ogranicza jedzenie i zwieksza cwiczenia to i bez wspomagaczy da sieschudnąc, jesli ma sie problem z hormonami to bez wspomagacza a także z nim raczej się nie chudnie.

Teraz Ty przeczytaj ze zrozumieniem :)

Re: Alli-tabletki odchudzajace

napisze tylko tyle ze pracuje w branzy farmaceutycznej i alli jeszcze chwila a bedzie wycofane tak jak meridia i zelixa

Re: Alli-tabletki odchudzajace

zelixa wycofana? jeszcze rok temu lekarz mi przypisał... heh:(

image
Re: Alli-tabletki odchudzajace

polecam, sprzedaję i moge z czystym sumieniem pochwalić się że schudłam na tym 7 kg jedząc wszystko i normalnie jak zawsze.Warto poczytac o tym na http://www.biofamina.info

http://allegro.pl/biofamina-regulacja-poziomu-cukruw-organizmie-i1226518954.html

polecam cukrzykom!!!

Re: Alli-tabletki odchudzajace

zapraszam do mnie, schudniecie bez tabletek, zdrowo i ladnie:)

OSOBISTY TRENER FITNESS, ODCHUDZANIE, kształtowanie i modelowanie sylwetki, zajęcia indywidualne,diety,zapraszam, tel.695519424,fitness-ola@wp.pl www.odchudzanieztrenerem.pl
Re: Alli-tabletki odchudzajace

tak po wyrównaniu hormonów, bez tego ani rusz, zaczęłam po jakimś czasie stosować alli i oczywiście przy właściwym odżywianiu treningach właśnie są efekty, ale przez rok nie było (na właściwym odżywianiu i treningach) - mówi Ci to coś (mało tego sama jestem instruktorem, znam świetnych dietetyków i był jednak ze mną problem..). Wyobraź sobie jednak, że sama dieta i treningi, jak przybrało się od hormonów (swoich, z zaburzeń) nie antykoncepcji nie zawsze działa. Najwyraźniej nie masz z tym problemu, a wypowiadasz się. Ja już mam drugi raz ten sam problem, bo generalnie mam problemy z gospodarką hormonalną od dawna. Więc nadal uważam, że mi alli właśnie pomógł, żeby ruszyć z wagą. A teraz już bez alli sobie poradzę, bo prowadzę aktywny sposób życia i odżywiam się właściwie - bo to już nawyk. Pozdrawiam.

Re: Alli-tabletki odchudzajace

poniżej udzieliłam dłuższej wypowiedzi. Przeczytaj proszę mojego posta ze zrozumieniem. Napisałam, że po wyrównaniu hormonów, czyli jak już przestałam mieć z nimi problemy, tak? A nie jak miałam, czy mam problemy i ma alli mi pomóc. Na skróty myślenie, czy czytanie nie służy widzę. I nadal twierdzę, że właśnie alli mi pomógł, bo i trenują i jem ok od dawna.

Re: Alli-tabletki odchudzajace

SLIMEX 15 tabletki na odchudzanie jestes zaintersowana pisz na gg 9291404