Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Dagmara - opinia wątek zamknięty Najlepsza pizza jaką jadłam! Truflowa mistrzostwo świata!
~Dagmara
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 25 stycznia 2020

Super wątek zamknięty Cudowna pizza, wspaniałe gatunki win. Brawo. Gratuluję i Polecam
~Gość
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 29 maja 2019

Polecam wątek zamknięty Pyszna pizza, świetna obsługa - w szczególności Pani kelnerka Daria. Goraco...
~anonim
1

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 27 marca 2019

Polecam wątek zamknięty Pyszne jedzenie, świetna atmosfera, wspaniała obsługa!
~anonim
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 27 marca 2019

nie polecam wątek zamknięty Niestety za krem z selera wstydził się sam seler, popluczyny. Sałatka rukoli,...
~Adam
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 14 lipca 2018

pierwszy raz szukałem sera na pizzy wątek zamknięty Chyba nie mam szczęścia do pizzerii, albo po prostu nie znam się na pizzy....
~Jarek
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 17 czerwca 2018

Doskonała pizzeria wątek zamknięty Pizza super, owoce morza bardzo dobre, obsługa doskonała. Bardzo polecam!!
~Wiktor
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 12 kwietnia 2018

Beata wątek zamknięty Uważam,że jest to miejsce godne polecenia klimatyczno-włoskie czyli tak jak...
~kobieta
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 1 lutego 2018

super klimat wątek zamknięty Bardzo polecam, jedzenie i klimat na najwyższym poziomie.
~isker
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 22 września 2017

Bardzo smacznie! wątek zamknięty Trafiłyśmy tam przez przypadek podczas wizyty w Gdańsku. Wnętrze przytulne w...
~Agnieszka
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 18 września 2017

miłe wnętrze, niesmaczna pizza, kiepski deser wątek zamknięty Nie polecam. Pizza składała się głównie z niedoprawionych pomidorów z puszki....
~autorka
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 24 sierpnia 2017

bardzo lubię przebywać w allora wątek zamknięty polecam a jadam w niej przede wszystkim a właściwie zawsze pizze
~kuba
-