Widok

BMW ActiveHybrid 7. Jego elektryczność

Opinie do artykułu: BMW ActiveHybrid 7. Jego elektryczność.

Patrzcie, też mamy hybrydę! BMW serii 7 puszcza do nas oko, pokazując, że również jest eko. Mniejsza emisja dwutlenku węgla do atmosfery to jednak w przypadku tego samochodu tylko przysłowiowy kwiatek do kożucha. BMW pozostaje sobą. Pojazdem stworzonym do (bardzo) szybkiej jazdy.Samochody hybrydowe nie budzą już zdziwienia. Zdecydowana większość kierowców "oswoiła" już ten rodzaj napędu. Dzięki ofiarnej pracy speców od marketingu i reklamy hybrydy wyrobiły sobie markę pojazdów bardziej ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

oj nie tylko, nie tylko

własnie weszło nowe BMW X6! juz jestem po jeździe próbnej - przedpremierowo w BMW Zdunek i powiem wam, że po prostu WYMIATA :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja mam lepszą hybrydę

Skoda Roomster w benzynie i podtlenku lpg.

Tanie, niezawodne i nie ma problemu z bateriami wystarczającymi max 5 lat.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 15

klasa czego ?

W miescie 50km/h pozamiastem troche szybciej. Po ci "lepszy" samochód" dojedziesz gdzies szybciej ? Co zyskujesz ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8

chłopcze w mieście i tak ci sie to nie przyda

a na trase jak masz gotówke kupujesz śmigłowiec, natomiast jak masz beeme w leasingu to niestety pozostaje ci wyprzedzanie
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

Jak można kupując auto za ponad 400 kawałków wybrać diesla? Chyba wtedy nie zerka się na spalanie... Pomruk silnika benzynowego powiedzmy 5 litrowego daje satysfakcje a nie "gang" diesla.
popieram tę opinię 25 nie zgadzam się z tą opinią 3

Przede wszystkim mityczny moment obrotowy zniszczy ludzi, którzy są na bakier z elementarną fizyką.
Owszem, diesle mają sporo dostępnej mocy w zakresie ekonomicznych (niskich) obrotów. Ale kiedy chcemy jechać dynamicznie, na 100% możliwości samochodu, nie jedziemy na niskich obrotach, więc charakterystyka silnika w tym punkcie nie ma znaczenia. Póki co silniki benzynowe lepiej sobie radzą z dynamiczną jazdą, a na pewno dają większy komfort (cichszy i przyjemniejszy dźwięk).
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 1

A ile będziesz się rozpędzał ta swoją wielką benzyną a ile biturbo dieslem?

Wysiadź z ikarusa i skończ te mongolskie wykłady o fizyce o której jak widac nie masz pojęcia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

on ma racje, to zalezy od benzyny i od diesla

z tej samej pojemności turbobenzyna bedzie mocniejsza niz turbodiesel bo dysponuje przecietnie 1,5 raza wyzszymi obrotami. zakładam to samo ciśnienie doładowania.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

m5

Top Gear zrobiło test. M5 i M5d na jednym okrążeniu toru. Benzyna była szybsza od diesla.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czciciele ropy i tak wiedzą swoje

niejeden z nich jest lepszy od Stiga
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

nie zniszczy żadnej turbo benzyny

a tak serio to nawet zwykłej - diesle mają dłuższe skrzynie mniej redukujące obroty niż w benzynach przez co ze wzrostem obrotów moment za skrzynią redukuje się bardziej
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

biturbo benzyna zjada kazdego diesla przez najblizsze kilkadziesiat lat.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

nie kilkadziesiąt tylko zawsze

jeżeli da się zaprojektować takiego diesla który będzie miał efektywne spalanie przy 6500 obrotów to tak samo da sie udoskonalić benzyne.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

zniszczy to cię dwumas i wymiana turbiny

pozdrowienia
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

hybryda

Od lat przyglądam się jak motoryzacja się rozwija i bardzo kibicowałem aby hybrydy od toyoty przyjęły się na polskim rynku. sam ma priusa. ale wielkim zaskoczeniem było dla mnie, gdy inne marki zaczęły produkować samochody z tego typu napędem, najwyraźniej się opłaca kierowcom i producentom ;)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 7

skoro toyocie sie opłaciło to czemu innym miało się nie opłacić?

swoją drogą elektryczne pojazdy miały również wkład w fundamenty motoryzacji
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

i kto to będzie serwisował ? tępaki-papraki od wuja zduna ......

....czy pomysłowy Dobromir z zaczarowanym ołówkiem .....
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 5

serwis bmw

autoryzowany salon BMW ;) moja siostra ma takie auto od dwoch lat i nie z nim zadnego problemu a sewris jest robiony w serwisie BMw ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8

twoja siostra ma hybrydę od 2 lat?

jak bmw wypuściło hybrydy dopiero w 2014 roku.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

model prezentowany jest z roku 2013 (sic) VIN: C992518 : P
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

no to i tak nowszy niż 2 lata

te modele w 2013 były dopiero testowane i może jakaś mała seria była a od 2014 zaczęli to produkować na pełną skalę.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Co tu gadać - piękne auto.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 6

Świetna technika, nie moja estetyka ale co dla mnie jeszcze ważniejsze - nie ta kombinacja systemów.
Limuzyna tej wielkości i klasy musiałaby mieć - obok aktywnego zawieszenia i napędu na cztery koła, być hybryda ale spalinowy silnik V6 albo bokser benzynowy z turbodoładowaniem, automat albo manualna z manetką, sterowane pneumatyczne poduszki, jak najmniejsze koła, tylną kanapę na trzy osoby, wnętrze z płótna. Duży ekran na dotyk, head up dislpay, dyfuzyjny nawiew.
Airbag dla pieszych, automat hamowania na radar, ekstra przelacznik na teren i różne podłoża, wyciszenie, automatyczny system meldowania wypadku, półchełmy na głowę w kolorze auta, sterowany system odczytywania znaków drogowych,
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jutro też majma w gimnazjum?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Nie ma to jak porządne V8. Trochę żałuję, że do serii 5 nie montują V12 dostępnego w serii 7. Do dynamicznej jazdy jaką osobiście preferuję seria 5 nadaje się bardziej niż seria 7 (typowy krążownik, choć osiągi ma znakomite) i tutaj w gamie "piątki" brakuje mi silnika V12. Przymierzałem się do serii 7, ale ona nie ma takich właściwości jezdnych jak seria 5 - oczywiście mowa o M5. Dlatego z bólem serca, ale muszę jeździć M5-tką z V8 pod maską (we wcześniejszej wersji było to V10) zamiast V12, który ma jeszcze lepszy dźwięk motoru.

P.S. Śmiać mi się chce jak ludzie piszą bzdety typu "kto kupuje furę za 400 tysięcy z dieslem pod maską". Otóż taka osoba chyba nigdy nie jechała samochodem z porządnym dieslem (czyli sześcio- lub dwunastocylindrowym). Sorry, to nie są 4-cylindrowe klekoty pokroju 1.9TDI czy 2.0HDi. Oczywiście, nigdy dźwięk diesla (nawet 6-garowego lub 12-garowego) nie dorówna do klangu V6, V8 czy V12, ale nie można napisać, że te diesle klekoczą. One całkiem przyjemnie, basowo mruczą. Ponadto kabina BMW jest tak dobrze wygłuszona, że dźwięk silnika do pewnych obrotów jest praktycznie niesłyszalny niezależnie od tego co mamy pod maską. Dopiero jak się wkręci go na obroty to przechodzą ciarki po plecach i wtedy kierowca wie za co zapłacił tyle kasy :D
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 9

skoro pisałeś że na swoją beeme pracowałeś prawie rok to na model 7 z V12

musiałbyś jakieś półtora roku gdyby był takowy dostepny. Nie stać cię chłopie ani na jedno ani na drugie. Ewentualnie jeżeli są to plakaty na ścianie
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Widać, że z cennikami BMW jesteś nieco na bakier. Zanim zaczniesz wypisywać kolejne bzdury wyssane z palca proponuję przynajmniej sprawdzić ile kosztuje porządnie wyposażone M5, a następnie ile kosztuje seria 7 nawet w wersji z motorem V12. To nie kwestia kosztu, a przyjemności z jazdy. Plakaty na ścianie...dobre. Widzisz, nie mierz wszystkich swoją miarką. Niektórzy nie muszą się zadowalać jakimiś plakatami, bo swoje samochody mają w garażu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

pracować rok lub dwa tylko na samochod to bzdura

Ktos to jeszcze duzej miałby pracować na taki samochód to juz wogole niech nie myśli o jego zakupie bo go na taki wydatek nie stac. Pracować rok-dwa na samochód to głupota, chyba ze ktoś jest zawodowym kierowcą i 10 godzin dziennie spedza w samocodzi w długiej trasie.. Ja jezdze rzadko i dodatkowo glownie w miescie - po co mi samochod za 400 tys dla mnie to totalna bzdura. Ani szybciej nie dojade nigdzie bo w miescie i tak jest 50 km/h a poza miastem niewiele wiecej, lasek tez nie chce na samochod wyrywać ani brac udziału w rajdach samochodowych.
To po co mi taki samochdo za 400 tys - pozatym zakup takiego samochodu to dopiero pocztek wydatków, także ubezpieczyć to jezcze trzeba a ubezpieczenia auta o wartość 400 tys trochę kosztuje... nie licze już ile na wartości ten samochod straci np. po 3 latach.
Wolałbym już ten rok - dwa lata pracy poswięcic na jakies extra dodatkowe wyposazenie do domu lub chociażby jakies ekskluzywne podroze po swiecie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

zakładałem że znasz własnie cenniki, ale chyba nawet tego nie

podstawa M5 to 480, podstawa 7 V12 to 650. 35% więcej. Jak te wersje wypasiesz to różnica jeszcze się zwiększy do 50%. Napisałeś że pracowałeś na auto prawie rok. Serio chciałes kupić model 7 za rok swoich zarobków? Czy tylko masz takie wzorce bo rodzice są urzędnikami i rok musieli odkładać na Fabię (nie żebym coś zarzucał, po prostu takie realia w Polsce). Nie dałbyś rady sie ze mną zmierzyć bo ja nie musze pracować rok na samochód...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pracowac duzej niz rok na samochód nie ma zadnego sensu,

bo realnie prawie nic nie zyskujesz porownujac go do samochodu ktory kosztuje 10 x mniej.
1 Nigdzie szybciej nie dojedziesz bo przepisy jakie sa takią sa.
2. na paliwie nie zaoszczedziesz a stracisz.
3. Koszt ubezpieczenia kilka razy wyzszy.
4 koszt serwisu kilka razy wyzszy
5 utrata wartosci np. po 3 latach - kwotowo ogromna
6 w takich drogich samochodach wyposazonych w mase bajerow elektronike jakos dziwnym trafem czesto sie cos psuje i bardzo czesto trzeba jezdzic na serwis
Pomijam tak zwanych zboczeńców samochodowych bo taki to dom z rodziną sprzeda by mieć "wypasiony" samochód na który go nie stać,.

Po co mi taki samochód ? Realnie korzysci nie ma a są głównie straty.
Ile ty masz lat że sie "jarasz" samochodamI ? .... no chyba ze brandzlujesz sie w samochodach bo tak ciebie "kręcą"....

Jezeli kogos stac by po roku pracy kupic auto za 400 tys to ok zggodze sie ze to samochod dla niego. Pracowac duzej niz rok na samochod do absurd i robienie z siebie niewolnika.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Człowieku, ja się nie muszę z nikim mierzyć, bo i po co Wyjaśnię tylko jedno i jeden jedyny raz. To, że musiałbym pracować rok na jakiś samochód nie oznacza, że przeznaczyłem całe swoje roczne dochody na auto...choć wątpię, że to pojmiesz. Po prostu jak masz firmę to takie rzeczy jak leasing na samochód wrzucasz w koszty...a wynagrodzenie i tak bierzesz. Kapujesz? Po drugie - gdybyś chciał kupić moje M5 wg cennika to byś zapłacił 628tys. zł. Oczywiście od tego jest rabat, ale wyjściowa cena już się zbliża do ceny 7 V12.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

ale poki to leasing o samochód nie jest twój

Twoj bedzie dopiero jak go splacisz i ile on wtedy bedzie warty po tych latach ?
Pozatym za raty leasingowe tez ktos musi zaplacic. Tak wiem ze 19% wliczysz w koszta ale po pierwsze w leasingu za samochód zaplacisz wiecej a po drugie poki jest z czego odliczac to ok a jak za rok/dwa lata nie bedzie ?
Ilu to juz sie przejachało na leasingu bo gdy brali auto w leasing to podatki płacili wysokie a pozniej nie było z czego odliczac.
Pomijam juz fakt ile jest niedogonosci przy leasingu np. głupie powiadomienie o mandacie z fotoradaru za kazde takie cos ze policja zglasza sie do firmy leasingowej o twoej dane placisz czesto powyzej 100 zł a to tylko jedna niedogonosc.... no i samochod tak naprawde nie jest twoj ty go tylko wynajmujesz i moga ci go zabrac. Twoj bedzie jak spłacisz wszystkei raty i go wykupisz a niech gdzies po drodze powinie ci sie noga to nie masz ani auta ani kasy ! Poczytaj na forach ile ludzi sie juz przjechało na leasingu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

mylisz się w zeznaniach

po co mówić że na samochód pracowało się rok skoro nie przeznaczyło się nań własnych rocznych zarobków tylko firmowe? Przecież leasingu na rok nie rozliczałeś. Więc o co chodzi z tym rokiem bo mam wrażenie że to ty nie pojmujesz. Jakiego typu jest twoja spółka? Ma osobowość prawną? Bo jeśli tak to nie wydałeś na nią swoich zysków tylko dochód firmy - prawie roczny :D
Dobra może to za trudne pytania, ale w innym wątku pisałeś że na auto wydałeś ponad 500 tys. a nie ponad 600. Podrożał przez rok?
Poza tym nie chodzi tylko o ten model 7, bo jeszcze w innym zastanawiałes się nad zakupem Quatroporte a to już cena ponad 8 stów. Dla twojej firmy będzie to już ponad rok ? czy jeszcze nie? :) Jesteś typowym polakiem zasuwającym całe życie na samochód?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

???

to po wuja pompujesz się tak forach? Masz fetysz czy kompleksy?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przecież to mitoman, a wy się wczuwacie za bardzo.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

dokladnie, kolo z tego samego IP odpisuje potem sobie jako "kierowca Porsche" :D

zeby potwierdzic swoje doniosle wywody.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

popieram

nie ma jak duży silnik, też uwielbiam ten dźwięk, szczególnie ponad 4 litrowego v8....mniam.
Co nie zmienia faktu że osoba podpisująca się "kierowca bmw" ma dużo czasu, więc to albo bezrobotny onanista marzyciel, albo znudzony pracownik salonu albo dzieciak przed kompem. Pytałem parę osób, właścicieli takich aut, ale oni reagują śmiechem na słowo "forum" mówią że nie mają czasu na bzdury (ja akurat mam, nie jestem bogaty:).
Pozdro dla miłośników dużych benzynek i diesli!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

nawet nie o to chodzi

gość zawsze zaczyna wątek postem chwalącym swą jedwabistość odnosząc się jednocześnie z pogardą do innych "śmiesznych taczek". Kto normalny tak zaczyna rozmowe? Niezłe kompleksy trzeba mieć by wykiełkowała taka potrzeba. Gdyby taką beemę rzeczywiście miał to kompleksów na jej punkcie by nie miał. Nie byłoby potrzeby deprecjonowania by na tym tle sie uwypuklić. Gość to onanista. Typowy syndrom.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Leasing

Szanowni Panowie w Polsce nie istnieje cos takiego jak roczny leasing minimalny okres leasingu trwac musi min 24 m, dziekuje bardzo
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

serio?

a nie 5 lat za nówke i 2,5 roku za uzywaka?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

niestety nie

nie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

leasing jest dla frajerów

kogo naprawdę stać na taki samochód to kupuje go za gotówkę lub na przelew.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

gotówka jest dla frajerów

kase i tak trzeba wywalić, a leasing daje korzystniejsze warunki podatkowe. kto nie oszczędza ten głupi
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

jak kupujesz w leasingu tzn ze tak naprawde cie nie stac

bo nie masz tej kasy zeby ja wydac.. Leasing - tzn ze auto przez kilak lat nie jest twoje - ktory bogaty chcialby jezdzic nie swoim samochodem tylko wynajetym..
Jak jestes bogaty i naprawde ciebie stać to kupujesz i auto i jest ono twoje i tylko twoje - koniec i kropka !
Nikt bogaty i ustawiony nie bedzie chcial jezdzic nie swoim autem przez 2-5 lat ktore moze kiedy bedzie jego ale na razie je tylko wynajmuje... bo jak znajomi sie dowiedza ze auto tylko w leasingu to pozniej złosliwe komentarze.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jak hybryda to tylko Lexus 600h. BMW niech skupi sie na produkcji diesli, bo to dobze im wychodzi

a hybrydy zostawi specjalistom....
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

Miał kojazyć się z luxusem ale...

Lexus średnia jakość Toyoty kupa plastiku i na siłę pchanie się do segmentu premium. Takie ferrari dla fryzjerek-przeciętniak
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

bezedura

swoją drogą nowy IS w podstawie nie ma takich tandetnych plastikowych imitacji aluminium jak nowa 3. dopiero w wyzszych wersjach bmw mu dorówuje pod względem jakości i przewyższa wyposażeniem
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nowość :)

Mój szef taki samochód w 2012 o ile dobrze pamiętam kupił w Prestiżu...
Ach te trójmiejskie nowinki...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brak oplaconej akcyzy

To zostaly mu jeszcze tezy lata strachu bo akcyza i vat nie oplacony jak w prestige standardem bylo zaden dealer tego niekupi masz piekny pomnik
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

zdunek kupi ;)

on nie takie bmw kupował ;))))))))))))))))))))))))))))))) i robił hohoho
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

w końcu nie widać Zdunka

JAK PANA ROZLICZENIE Z GKS ?

Kiedy nowy salon Bawarii, bo do zdunka nikt nie jezdzi
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

hybrydy

takie hybrydy to jako baaaaaaaaaaardzo drogi gadżet dla sfrustrowanych milionerów. Ale hybrydowe typowe samochody miejskie to już inna bajka. Chociażby yaris nie jest fanaberią, a przy wyrabianiu kilkudziesięciu km dziennie w korkach - jest rozsądną inwestycją.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Samochód robi wrażenie. To na pewno :) hybrydy wyrastają jak grzyby po deszczu. Ja czekam na moment, gdy taksówkarze w dużych miastach wzorem tych z zachodniej Europy zaczną się przerzucać na hybrydy. Chciażby auris bydo tego się nadawał.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry