Widok

Baleriny czy kaczuszka

Wesele Temat dostępny też na forum:
Szukam niskich butów takich do 5 cm. Lepiej jednak kupić baleriny czy but na obcasie koło 3 cm (kaczuszka)? Wszyscy odradzają mi baleriny ponieważ chodzenei na płaskim przez całą noc obciąża kręgosłup. To prawda? Dodam, że nie noszę wysokich obcasów. Czasem założe koturn koło 4-5 cm lub niski obsac w butach zimowych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chodzenie na płaskim obciąża kręgosłup? Pierwsze słyszę :D
Ja miałam niski obcas 3,5-4cm, a po oczepinach przebrałam je na baleriny, których nawet kupować specjalnie nie musiałam, bo miałam takowe w kolorze ecru.
Ślubujemy 29.04.2017
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wbrew pozorom niski obcas jest lepszy niż baleriny, tak mi powiedział ortopeda, chodzi o krążenie żylne ( w największym skrócie, nie znam się na tym, zapamiętałam jedynie, że dla stóp najlepszy jest obcas 3-4 centymetrowy, bo na płaskim obuwiu typu baleriny jest mała amortyzacja wstrząsów z uwagi na cieniutką podeszwę). Sama też zauważyłam, że po długim chodzeniu w balerinach nogi bolą mnie bardziej niż po całym dniu w wysokich szpilkach. Ale nie wiem, na ile to kwestia ortopedyczna, na ile budowa moich stóp, a na ile po prostu wygoda ( lub niewygoda) butów :)

Przetestuj i baleriny, i kaczuszki wcześniej, chodząc w obydwu parach przez cały dzień- to Ci odpowie na Twoje pytanie :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

tez przebieralam na balerinki potem :) wzielam sobie zamowilam takie z multu jasne i one fajnie pasowaly do sukienki :) co do obciazania to zgadzam sie, moj ortopeda tez mi powiedzial, ze byloby lepiej gdybym nosila niziutki obcas niz calkiem plaskie buty...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

witam, mam na sprzedaż biale buty na niskim obcasie (3,5 cm) ze skóry ekologicznej, zapinane, bardzo wygodne, dł. wkładki 24 cm. jesli bedzie Pani zainteresowana to proszę pisać caila@wp.pl