Widok

Bardzo proszę osoby poszkodowane o zgłaszanie się! Prokuratura!

Witam ! Tak jak wiele innych osób zostałem poszkodowany przez Pana Jankowskiego i firmę Bis Serwis. Zaliczka wpłacona, następnie pokrętne wyjaśnienia, przesuwanie terminu tygodniami. W dniu dzisiejszym sprawa została oddana do kancelarii prawnej, za 7 dni zostanie przekazana do prokuratury. Bardzo proszę osoby poszkodowane przez firmę Bis Serwis, o pilny kontakt w celu dołączenia do sprawy. W efekcie właściciel firmy nie tylko odpowie za oszustwo finansowo, ale i cywilnie.

Bardzo proszę o dołączanie do grupy: https://www.facebook.com/PoszkodowaniBisSerwis

Najlepiej działać razem ! Poinformuję Państwa która kancelaria w Gdańsku prowadzi sprawę i gdzie można się zgłosić.

Osoby które nie dokonały zakupu w firmie Bis Serwis ? Bardzo proszę nie sugerować się pozytywnymi wpisami na tym forum, są one sfabrykowane przez właściciela, tak aby zebrać jak najwięcej zaliczek.

Pozdrawiam !
Moja ocena
BIS-Serwis kategoria: Okna i parapety
obsługa: 1
 
asortyment: 1
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1
Pani Ewo, u prakuratora będzie się pani tłumaczyć i to gęsto.
Być może straci pani nawet ciepłą posadkę, w której nadużyła pani swoich wpływów.

Żaden prezes sądu nie będzie ciągle nadstawiał czterech liter by panią chronić.

Po wczytaniu się w pierwsze pani wpisy i odpowiedźi, każdy zdrowy na umyśle wydzi że próbuje pani wprowadzić w błąd i spowodować straty.

Czyli zniszczyć firmę.

Zachęcam do przegądu najważniejszego wpisu z którego wynika jaki błąd popełniła pani EWA i dlaczego poniesie konsekwencje swojego postępowania.

http://forum.trojmiasto.pl/Zaliczka-wplacona-drzwi-nie-ma-od-stycznia-2015-OMIJAC-t621582,2,49162.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Już zostało wysłane zgłoszenie do administracji by bzdurne pomysły Pani Ewy czy jej córki wykasowali z Internetu, drogie panie Internet nie jest anonimowy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Witam. Zostałam również poszkodowana przez firmę BIS SERWIS. Po wpłacie zaliczki na poczet zakupu drzwi wewnętrznych przez 6 tygodni byłam zwodzona opóźnieniami w produkcji , a drzwi po prostu nie zostały zamówione / dzwoniłam do dystrybutorów wybranej marki na terenie trójmiasta/ Pan Tomasz nie zwraca mi zaliczki usprawiedliwiając się brakami finansowymi. Dołączę do grupy poszkodowanych.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry