Widok

Biuro rachunkowe w Gdyni

Inne Temat dostępny też na forum:
Poszukuje jakiejś firmy która pomoże mi ogarnąć księgowość w mojej firmie.
Mam problemy z formalnościami, a nie mam czasu się tym zająć - znacie coś godnego polecenia?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie mam doświadczenia w tej kwestii, ale wiem, że moja koleżanka szukała księgowej na różnych portalach ogłoszeniowych np. Sprzedajemy. Tam się ogłaszają osoby, które oferują takie usługi w regionie, może uda Ci się na coś trafić porządnego i w dobrej cenie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Znam ten problem, kiedy brakuje czasu na wypełnianie papierków i rozliczeń. Ja mogę polecać to co mam czyli Tax Care, gdzie też trafiłem z polecenia. W Gdyni mają różne biura, ale ja korzystam z tego na Śląskiej. Nie narzekam, bo wszystko dają na czas i bez wpadek.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zajmuję się porównaniem oferty biur księgowych. Współpracuję z około dwudziestoma biurami i niezależnymi księgowymi na terenie Trójmiasta. Chętnie dopasuję Panu odpowiednią księgowość do Pana potrzeb. Proszę o kontakt 575 003 464
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Znam takie i sam jestem klientem Biura rachunkowego MG-Finanse. Cały zespół z Panem Maciejem zapewniają bardzo wysoką jakość usług, sprawdziłem to już niejednokrotnie i nie mogę powiedzieć złego słowa. Prowadzenie księgowości, sporządzanie zeznań, deklaracji i umów, obsługa kadr i płac. To tylko niektóre zagadnienia, które mają w swojej ofercie. Ja nie mam nic do zarzucenia i moi znajomi, którzy również korzystają z usług Pana Macieja również są zadowoleni. Sprawdzona, niepodważalna opinia to podstawa.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Abakus Biuro Rachunkowe na Świętojańskiej. Uprzejme i profesjonalne Panie księgowe, które wszystkiego dopilnują ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ważne by była księgowość przez internet wśród usług.