Widok

Brak obslugi klienta

Treść opinii:
Żenujące podejście do klienta...
Wszystko jest OK dopóki nie musisz załatwić czegoś w Biurze Obsługi klienta, które zreszta klienta nie obsługuje! Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym, opisujesz ten sam problem, dostajeesz rózne odpowiedzi. Najchetniej kieruja do lokalnego biura. Odpwiedzi na zapytania mejlowe wyglądaja na automatyczne. czekam na ich kontakt w sparwie dotyczacej przeniesienia uslugi juz ponad tydzien. Gdy kupowalam uslugi, Pan juz na drugi dzien montowal..czyli mozna, ale po co skoro klient i tak juz placi? Nie korzystajcie z uslug takiego molocha
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 3
 
awaryjność: 3
 
dodatkowe usługi: 2
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
2.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Zapoznaliśmy się z Pani opinią. Nie ma ona pozytywnego wydźwięku, dlatego chcemy pomóc Pani w wyjaśnieniu opisanych kwestii. Prosimy o przesłanie danych Abonenta na adres email: gdanskpomoc@vectra.pl ze wskazaniem portalu trojmiasto.pl wraz z istotnymi szczegółami sprawy. Zajmiemy się tym.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry