Widok

Brak profesjonalizmu!!!!

Nie polecam tego sklepu - Gdańsk Przywidzka. Meble otrzymałam nie te co trzeba,w dodatku źle skręcone i uszkodzone, w reklamacjach niby ktoś pracuje,ale to tylko ściema, nie wiem po co podają nr telefonu jak nikt go nie odbiera.Obsługa na najniższym poziomie,zero kultury i poszanowania czasu klienta.Kolejki do kas masakryczne,nawet w środku tyg w godz.porannych.Nikt nie przejmuje się tym,żę w kolejce stoi 6 klientów.Stałam do kasy z niemowlakiem 40 min.po czym musiałam cofnąć się,bo cena produktu okazała się wyższa niż na etykiecie i stałam kolejne 20 min żeby Pani łaskawie zrobiła różnicę na kasie,oczywiście pomijam fakt,że musiałam udowodnić,iż cena się różni- przecież to powinien zrobić pracownik.Na dodatek Pani kasjerka prychała coś pod nosem i nie spieszyła się pomimo długiej kolejki,natomiast kiedy podeszły do niej inne pracownice sklepu Pani nagle znalazła czas dla koleżanek olewając klientów. Widać nie zależy pracownikom na swojej pracy,a przecież jest tak wiele osób,które pracy potrzebują. Ja więcej zakupów tam nie zrobię i będę przestrzegać wszystkich przed tym sklepem, jest wiele firm które dbają o klienta.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 5
 
jakość asortymentu: 4
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 2
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
ze mną było identyczne , nie polecam zakupów w tym sklepie jest w Trójmieście tyle salonów meblowych z bardzo profesjonalną obsługą że lepiej do nich pojechać na zakupy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Ze mną było podobnie, tylko gdy pokazałam cenę krzesła biurowego na etykiecie okazało się, że inną mają w systemie. Nie sprzedano mi towaru za cenę na etykiecie (co jest niezgodne z prawem) i gdyby nie błagające oczy dziecka, żeby mu kupić ten fotel to wyszłabym ze sklepu.
Pani w kasie nieszczęśliwa, że pracuje z ludźmi. Nie utożsamia się z firmą i marzy o niebieskich migdałach, zamiast rozładować napiętą atmosferę z pretensjami odpowiada, że ją nic nie interesuje. NIE POLECAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Rozczarowany klient, a powiedziałaś o tym w kasie? Ja miałam podobną sytuację, ale w innym sklepie i jak powiedziałam, że prawo działa na korzyść klienta w takiej sytuacji to mi sprzedano po cenie na etykiecie. Wystarczyło być tylko nieco bardziej stanowczym i odważnym hehe J
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry