Widok

Co się dzieje z rodzicami?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Jestem nauczycielką w szkole podstawowej. W tym roku, jak zapewne wiecie, mamy zapewnić opiekę dzieciom w przerwie świątecznej i ja to rozumiem. Trudno zorganizować opiekę, kiedy oboje rodziców pracuje, zwłaszcza, kiedy niedługą będą ferie. Ale kiedy zobaczyłam listę zgłoszonych, zdębiałam. Trzy czwarte osób zgłoszonych, to dzieci, których przynajmniej jeden rodzic nie pracuje! Dlaczego rodzice pozbywają się dzieci z domu? Ja jako rodzic bardzo cieszyłam się na to wolne. Wspólnie z synkiem planowaliśmy ten przedświąteczny czas. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego rodzice uciekają od swoich dzieci?
popieram tę opinię 52 nie zgadzam się z tą opinią 52
Bo to ze nie pracujesz to nie znaczy ze masz wolne. Możesz miec kogoś chorego kim sie opiekujesz. Możesz sama ciężko chorować. Zycie mogli cie zmusić do podjęcia pracy na czarno.... Możesz miec w domu drugie malutkie dziecko i wiesz, ze nie zapewnisz starszakowi odpowiednich rozrywek. Nie mierzmy wszystkich swoja miara
popieram tę opinię 56 nie zgadzam się z tą opinią 29
A skąd ty wiesz czy ci ludzie pracują, czy nie, i co mają do robienia nawet jeśli nie są zatrudnieni? Tego się już nie podaje ale nie sądzę żeby każdy rodzic relacjonował ci swoje sprawy rodzinne, grafik zajęć i podobne.
Zatem opierasz się na domysłach i szukasz sensacji.
Tak ci się nudzi?
Może sama masz za mało zajęć i nie zrozumiesz innych, o co nie trudno mając dwa miesiące wakacji, dwa ferii, długie święta i godziny pracy jak przy ułamku etatu.
I proszę, nie pisz mi jak jesteś aktywna zawodowo, zapracowana, i jak lepisz z synem do nocy jakieś pierogi bo jesteś idealną matką, bo akurat mam samych nauczycieli w rodzinie i doskonale wiem jak wygląda ich czas pracy i wkład energii.
popieram tę opinię 41 nie zgadzam się z tą opinią 28