Widok

DRAMAT!

Klientami Jarsatu byliśmy 7 lat. Ostatnio postanowiliśmy zmienić telewizję analogową w cyfrową i zaczęły się problemy. Pani na infolinii obiecywała cuda (mnóstwo kanałów i darmowy drugi telewizor) za niezbyt wygórowaną cenę. Umówiliśmy się na podłączenie i mimo, że domownik musiał zwolnić się z pracy, technik się nie zjawił. Dopiero po kilku dniach zostaliśmy podłączeni, ale... drugi tv za 35 zł/m-c, opłata za dekoder 10 zł/m-c (o czym nie było mowy przez telefon), a i kanały się nie zgadzały. Postanowiliśmy, że rezygnujemy - wszak mamy 10 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. I tutaj kolejna niespodzianka - pani kierownik twierdzi, że wraz z anulowaniem umowy na TV cyfrową, odłączają nas od analogowej i nie ma innego wyjścia!
Od kiedy JARSAT stał się dużą firmą istnieje konieczność rozmowy z milionem konsultantów, niczego nie można się dowiedzieć.
No ale na szczęście nie jesteście jedyni na rynku ;-)
Moja ocena
Jarsat kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
 
oferta: 2
 
awaryjność: 1
 
dodatkowe usługi: 1
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
1.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
W celu wyjaśnienia opisywanej sytuacji zapraszamy do kontaktu na adres bok@jarsat.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry