Widok
Pompa wysokiego ciśnienia w Common Railu jest smarowana olejem napędowym. Wystarczy, że skończy się nam paliwo w trakcie jazdy i pompa już dostanie bo przez chwile będzie kręciła się na sucho. Ja miałem tak u siebie. Przy normalnej jeździe nie było problemów, ale pod obciążeniem samochód gasł.
Pompe wymieniłem na używke i problemy się skończyły.
W pompie CR jest regulator ciśnienia. Wyjąć i zobaczyć na jego sitku czy są opiłki metalu. Układ paliwowy do czyszczenia, pompa do sprawdzenia, regulator paliwa do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany. Wtryski też by należało sprawdzić.
Ogólnie zaczynaj od najtańszych rzeczy. Wypłukać porządnie układ. Potem filtr. Potem pompa do sprawdzenia, Wtryski do sprawdzenia
i zrobienie ich na końcu bo są najdroższe.
Robert
Pompe wymieniłem na używke i problemy się skończyły.
W pompie CR jest regulator ciśnienia. Wyjąć i zobaczyć na jego sitku czy są opiłki metalu. Układ paliwowy do czyszczenia, pompa do sprawdzenia, regulator paliwa do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany. Wtryski też by należało sprawdzić.
Ogólnie zaczynaj od najtańszych rzeczy. Wypłukać porządnie układ. Potem filtr. Potem pompa do sprawdzenia, Wtryski do sprawdzenia
i zrobienie ich na końcu bo są najdroższe.
Robert
SuperRob Autonaprawa - mobilny mechanik
Konwaliowa 18 Gdynia
tel 516-876-322
facebook: SuperRob
Diagnostyka komputerowa wszystkich marek
Konwaliowa 18 Gdynia
tel 516-876-322
facebook: SuperRob
Diagnostyka komputerowa wszystkich marek
Po przejechaniu 4 km nic nie powinno się stać. Później płukałeś układ. Mi przytrafiło się coś takiego, choć NIGDY nie dopuszczałem, że może mi się cos takiego przytrafić. Na benzynie przejechałem ok 40km. W aucie zapaliła mi się rezerwa. zatankowałem nieco ponad 12l benzyny. Po przejechaniu wspomnianych 40km wyłączyłem silnik, później nie chciał się uruchomić. Rozrusznik kręcił. Szukanie przyczyn. W końcu zapaliła się lampka. Odkręciłem korek wlewu i poczułem zapach benzyny. Tankowanie do pełna ropy, przepompowanie ręczna pompką i auto odpaliło. Później przez jakieś 2 tygodnie 2 razy zapaliła się kontrolka usterki układu oczyszczania spalin, a później wszystko się uspokoiło. Auto z silnikiem 1,6 hdi z fap.