Odpowiadasz na:

Re: Eco-Vital Sp. z o.o. Sp. k. Sopot

Cała prawda dla zainteresowanych stanowiskiem "Specjalista ds Telefonicznej Obsługi Klienta" (telemarketing) w firmie Eco-Vital?

umowa: zlecenie na czas nieokreślony (studenci dostają... rozwiń

Cała prawda dla zainteresowanych stanowiskiem "Specjalista ds Telefonicznej Obsługi Klienta" (telemarketing) w firmie Eco-Vital?

umowa: zlecenie na czas nieokreślony (studenci dostają 1 umowę, pozostali pracownicy po 2; w umowach jest 5 zł netto za godzinę, a w drugiej 210 zł brutto/m-c)

stawka: 6 zł netto / za godzinę pracy - ci co przekraczają/osiągają zamierzony cel otrzymują więcej 6,5-7 zł. ALE NIE 10!!! TYLE TO NIGDY NIE PŁACILI

limity: obecny cel to 2,5 osób zaproszonych na godzinę pracy

Niektórych powyższy cel na pewno śmieszy ale wielu się pode mną podpisze że jest nie lada wyzwaniem do osiągnięcia

godziny pracy: 8.00 - 21.00 - pracujemy na 2 zmiany: 8.00-14.30 i 14.30-21.00. Można pracować po więcej godzin jak są miejsca i są normalnie płatne.

Jeśli jeden tydzień pracujemy na rano to następny na popołudnie - ale jak ktoś się uczy to może się dogadać.

2 soboty w m-cu są obowiązkowe! Soboty pracujemy od 9 do 17.00.

Czasami pracujemy w niedziele - dla chętnych. Niedziele są inaczej płatne (+30% więcej - tj. 1,8 więcej niż standard)

WAŻNE - WYNAGRODZENIE MA BYĆ WYPŁACANE DO 15!!!

atmosfera: osoby w różnym wieku - przewaga osób młodych, mili, pod kątem ludzi naprawdę fajna atmosfera. pod kątem pracy - nerwówka, niepewność, stres - jakies dni proby o których nikt nie mówi konkretnie. Nie wiadomo czy się wyleci jak nie zaliczy się 10 dniowej poprawy - czytaj dobicia do średniej 2,5.

System premiowy: jest jak najbardziej - jest to premia uznanionowa, wyższa stawka za średnią ponad normą, bony zakupowe

jak ktoś ma gadane polecam samemu sie przekonać

zobacz wątek
10 lat temu
~TELESALE

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry