Odpowiadasz na:

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Ja mam jeszcze lepiej. Złożyłam wniosek do Energii o zmianę taryfy. Sprawę załatwiałam przez infolinię. Umowę otrzymałam pocztą 2 października wystawioną 21 września. Jakież było moje zdziwienie... rozwiń

Ja mam jeszcze lepiej. Złożyłam wniosek do Energii o zmianę taryfy. Sprawę załatwiałam przez infolinię. Umowę otrzymałam pocztą 2 października wystawioną 21 września. Jakież było moje zdziwienie kiedy przeczytałam w umowie iz podpisuję umowę gwarancji stałej ceny na 4 lata!!! W czasie korespondencji mailowej ani podczas rozmów telefonicznych nie BYŁO W OGÓLE MOWY O ŻADNEJ UMOWIE GWARANCJI STAŁEJ CENY TYLKO O ZMIANIE TARYFY. Udałam się do punktu obsługi klienta Energii w Olsztynie w Galerii Warmińskiej w celu wyjaśnienia sprawy. Pani obsługująca stwierdziła, że nic nie może zrobić, ponieważ w systemie moja umowa widnieje jako fizycznie podpisana i 14 dni na odstąpienie od umowy też już minęło, ponieważ w systemie jest że umowę podpisałam 21 września a był 4 października! Pokazywałam jej moją niepodpisaną umowę i tłumaczyłam że nie deklarowałam telefonicznie przystąpienia do tego programu ani nie podpisywałam żadnej umowy. Zadzwoniła do swojej kierowniczki, bo tamta podobno mogłaby anulować tamtą umowę, ale szanowna kierowniczka też stwierdziła, że tego nie zrobi bo POTEM BĘDZIE NA NIĄ A TO INFOLINIA POPEŁNIŁA BŁĄd!!! Wychodzi na to, że ja jako klient Energii nie mam żadnych praw. To konsultant bez jakiejkolwiek mojej zgody wybrał dla mnie najkorzystniejszą ofertę (DLA NICH!!!)

zobacz wątek
8 lat temu
~Ewa W.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry