Widok

Fatalna obsługa

Bardzo nieprofesjonalny personel, serwis i obsługa serwisowa pracuje jak za czasów komuny. Dziwię się, że marka taka jak audi pozwala sobie na takie wpadki. Klient naprawiając sobie samochód na gwarancji serwisowej narażany jest na wysokie dodatkowe koszty i bardzo długi czas spędzony w salonie, w oczekiwaniu na pojazd. Umawiając się na serwis pytają co jest nie tak w samochodzie, ale robiąc serwis nie potrafią naprawić tego podczas jednej wizyty, tylko klient musi jeszcze raz przyjechać i to w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania części do salonu, jak się nie wyrobi, ponieważ jest na dwutygodniowym urlopie to daną część odsyłają i trzeba ponownie przyjechać na diagnostykę (trwa ok. 3 godzin), a następnie za ok. tydzień na wymianę jednego czujnika (kolejne 3 godz. na kanapie). Samochód zastępczy na czas serwisu, opłata 70 zł. Najważniejsze są roboto godziny. Nie polecam. Klient to zło konieczne. Jeszcze jedna uwaga, po zakończonym serwisie Pan prosi, żeby ocenić salon i serwis na max. ilość punktów, ponieważ salon jest nowy i wyrabia sobie prestiż.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: -
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3
??? ten wątek dotyczy Volkswagena ??? na pewno ...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry