Odpowiadasz na:

literat z literatki:)

literaturka swoja droga a praktyka swoja czytałemte wasze wszystkie opinie i przychyle sie bardziej do tych posiadaczy samochodów fiata którzy mieli wiecej problemów ze swymi maszynami niz z... rozwiń

literaturka swoja droga a praktyka swoja czytałemte wasze wszystkie opinie i przychyle sie bardziej do tych posiadaczy samochodów fiata którzy mieli wiecej problemów ze swymi maszynami niz z robieniem dzieci:) .to prawda ze fiat ma duza awaryjnosc za to tanszy serwis wiec klient powinien raczej sie zastanowic czy wydac od razu jednorazowo wiecej pieniedzy na lepsza marke cieszacą sie uznaniem wiekszosci uzytkowników od lat sprawdzonej technologi czy tez zapłacić nieco mniej i reszte jakby na raty poprzez ciągły czestszy serwis bo przeciez jesli mówimy o wyjątkowych usterkach zbyt uciazajacych klientowi zycie a tym samym silnikowi to przeciez kazde auto jest od nowosci na gwarancji i szereg powazniejszych usterek powinien byc usuwany w ramac tych gwarancji za darmo i nawet powinno wchodzic w rachube ewentualna wymiana całego silnika kwestia czy własciciel potrafi przedstawic odpowiednie argumenty aso. nieudane modele silników w segmencie fiata nie powinny dziwić nikogo kto juz w zyciu dosiadł coś z tej firmy to wie ze sąsiad ma zawsze lepsze autko:) a co do gazu w samochodach to moge sie wypowiedzieć na temat cieńkolota 700 bo takiego posiadam od 5 lat i załuje ze nie załozyłem gazu wczesniej bo nic sie strasznego nie dzieje a oszczednosci sa spore na razie zrobiłem na gazie 20tys i nic mu nie dolega a powiem wiecej na benzynie ten silnik pracował bardziej awaryjnie ale to juz inna historia na benzynie po 30 tys juz silnik był mokry ze wszystkich mozliwych stron a jezdzac na gazie mam suchutki aż sie wszyscy mechanicy dziwia podczas gdy zajade na np. wymiane oleju czy tarcz chamulcowych sa w szoku mówia mi ze to pierwszy cienkolot jakiego widza w zyciu suchego dlatego uwazam ze roznie moze bywac ale trzeba tez rozwazyc swoje potrzeby jesli chodzi o przerabianie samochodu na gaz to trzeba robić minimum 25-30 tys rocznie zeby sie opłacało na tym jezdzic mozna w ten sposób zaoszczedzic od 5 do nawet 7 tys rocznie przy moim samochodzie to jest kwota która zaoszczedzacie czyli nie wzbogacacie petrochemi płockiej s.a. czy jak sie tam zwia i jeszcze jedno ja wychodze z załozenia ze skoro teraz wchodza te biopaliwa plus trzeba dodac chrzest paliwa to naprawy wszystkich samochodów wzrosna o wiele procent tym bardziej tym wlascicielom którzy maja ciezka noge bo wiadmomo ze na gazie sie jezdzi inaczej a skoro mam sobie niszczyc silnik benzyna za prawie 4zł za litr to wole sobie niszczyc ten sam silnik za 1,65 za litr gazu reszte zrozumiecie jak zrobicie sobie wstepny kosztorys i przerobicie samochód na gaz a motto nasze włascicieli pojazdów ma brzmieć ze samochód ma zarabiac na ciebie a nie ty na niego ,ale zeby to miało sens to wy musicie podjąc decyzje co i za ile dla niego a on wam sie odwdzzieczy :)pozdrawiam

zobacz wątek
19 lat temu
~andrzej

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności