Odpowiadasz na:

siena 1.2

maj 1999,1 właściciel .Do sieny trzeba mieć swojego mechanika (jak najdalej od ASO).Wtedy n a p r a w y są bajecznie tanie.Natomiast w ASSO nie naprawiają tylko w y m i e n i a j ą a to już jest... rozwiń

maj 1999,1 właściciel .Do sieny trzeba mieć swojego mechanika (jak najdalej od ASO).Wtedy n a p r a w y są bajecznie tanie.Natomiast w ASSO nie naprawiają tylko w y m i e n i a j ą a to już jest inna - droga - bajka.Oryginalne części do fiata w ASO przewyższają ceny niemieckich samochodów.Dlatego potrzebny jest zaprzyjaźniony mechanior.Przebieg 168 kkm.Tarcza sprzęgła poleciała po 60 kkm(w ASO mnie naciągnęli) na wymienionej zrobiłem już ponad 100 kkm,pasek rozrządu starcza na 60kkm i radzę nie ryzykować (w 1 .6 demolka , silnik 1.2 podobno bezkolizyjny), sworznie wachaczy trzeba wymieniać (polskie drogi).Swiece wymieniłem po raz p[ierwszy po 100.000 bo mechanik uznał że nie ma co przesadzać(chociaż paił od piewrszego dotyku - nie kopa).Przerdzewiała miska olejow(na allegro nowa 180), przerdzewiał bak (nowy 450) , wysiada przełłacnik dmuchawy.Alternator może pęknąć obudowa , można kleić , regenerować nie kupujcie nowego.Lakier słaby.Fotele mogą się rozlecieć ale za te pieniądze lepszego samochodu mozna go rozpędzoić do 170-175 sie nie kiupi.

zobacz wątek
16 lat temu
~marcin

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności